Citat:
Ursprungligen postat av Jocke H
Hej !
Tnker staka en spelare med en strre summa. Killen jag stakar skall spela 3/6 men ven p niv som 10/20, dvs ganska hgt. Killen gulade en rulle p 4 mille nyligen, efter att ha spelat stabilt ett par r p frmst 3/6.
D undrar jag: Sg att killen jag stakar spelar c.a 3-4 timmar dagligen p frmst 3/6 till att brja med.
Rakebacken p 24 h poker r tydligen 60 %? Enligt mina berkningar br rakebacken per mnad ligga p c.a 2.000 dollar. Om man rknar genomsnittspotter p den nivn. Antal bord har ju avgrande betydelse men jag rknar nu ENDAST p ETT bord. Killen lr spela 3-4 dvs en mnatlig rakeback p c.a 6-8.000 dollar. Cirkus 50 lax i mnaden enbart p rakebacken med andra ord?
Rknar jag rtt eller fullstndigt fel? Skall staka honom med 350.000 SEK.
24h poker har funnits sen 2001, relativt sker sida?
Vilka sidor har lika frdelaktig rakeback som 24h poker eller nnu bttre?
Och inte mindre viktigt: Man kan p 24hpoker enbart stta in i EURO eller danska.
Hur pverkas en strre insttning om EUROPN dyker ordentligt etc?
Tacksam fr svar
MVH Jocke
Dina berkningar ser korrekta ut tycker jag. Dock r jag osker p om du verkligen rakear 3300$ p ett bord p en mnad p bara 4h spel/dag. Dessutom r vl rullen lite vl stor fr 3/6$-nivn? Maxinkp = 600$, right? Det innebr att du har ver 80 inkp..
Kolla
http://se.rakebacklovers.com/ fr att jmfra rakebacks.
Tror inte det pverkas speciellt mycket p bara 350k, dessutom s r det bara att vnta tills den gr upp igen. Fr att du skulle frlora riktigt mycket pengar krvs att Euron gr ner flera kr, vilket knappast r troligt.