2023-05-30, 21:00
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Därav fina presenter. Och föresten varför skulle Ludde bry sig om fina presenter. Han är 73 år och har en ung kvinna vid sin barm. Klart plånboken måste fladdra som en gäddkäft.

Win Win för båda. 40 åriga lycksökerskan Ninna njuter av Lundells kändisskap, får pengar och presenter.

Gubben Lundell får ligga (om han orkar)

Samtidigt som VANLIGA män i Ninnas ålder blir utan.

Känd gubbe med pengar prioriteras alltid, vanlig jämnårig okänd medelinkomsttagare är ointressant för Ninna.
Citera
2023-05-30, 21:01
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Därav fina presenter. Och föresten varför skulle Ludde bry sig om fina presenter. Han är 73 år och har en ung kvinna vid sin barm. Klart plånboken måste fladdra som en gäddkäft.

Lika snabbt som hennes blygläppar, dom kan applådera tillsammans :-)
Citera
2023-05-30, 22:22
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
73 åriga Ulf Lundell avslöjar lyxiga gåvorna till flickvännen Ninna Prage, 40

"I boken ”Vardagar 8” skriver Lundell att han gett flickvännen en klocka från exklusiva tillverkaren Rolex, en klocka som kan kosta från omkring 50 000 kronor till uppemot flera hundra tusen kronor. Trots den saftiga prislappen verkar det inte vara en ”big deal” för artisten. ”Jag brydde mej inte om den där Rolexen, en gåva, låg ju bara här, såna klockor ska inte bli liggande”, skriver Lundell."

”En bil har jag aldrig köpt till en kvinna, bara överlåtit”
https://www.expressen.se/noje/ulf-lu...inna-prage-40/

Gubben Ulf får nog sitt i slutändan.

Herregud vad imponerande Den "djupe" Lundell visar hur extremt ytlig han är när det kommer till kritan. Det är fortfarande bara en sketen klockjävel. Får dygnet fler timmar med en Rolex? Är tiden mer korrekt på en Rolex än en Casio? Tragiskt sätt att underhålla sin kärlek på, eller vad det nu är.
Senast redigerad av RobRoys 2023-05-30 kl. 22:29.
Citera
2023-05-30, 22:33
Medlem
Citat:

Även om "tuffe-Uffe" möjligen har "chipstuttar", så är det ändast kvinnor som har barm (den du vet som barn ammar vid). Män har bröstkorgar.
Citera
2023-06-30, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Herregud vad imponerande Den "djupe" Lundell visar hur extremt ytlig han är när det kommer till kritan. Det är fortfarande bara en sketen klockjävel. Får dygnet fler timmar med en Rolex? Är tiden mer korrekt på en Rolex än en Casio? Tragiskt sätt att underhålla sin kärlek på, eller vad det nu är.

Ytligt? Han har pengar. En Rolex är inte heller att kasta pengarna i sjön. Ditt sätt att resonera på är ytligt.
Citera
2023-06-30, 17:49
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ytligt? Han har pengar. En Rolex är inte heller att kasta pengarna i sjön. Ditt sätt att resonera på är ytligt.

Din läsförståelse måste bli bättre.
Senast redigerad av RobRoys 2023-06-30 kl. 17:55.
Citera
2023-06-30, 18:30
Medlem
Citat:
Din läsförståelse måste bli bättre.

Vad är jag inte förstått? En Rolex är inte dyr. Har man bara pengarna så har man värdet kvar när man köper en sådan. Älskar de varandra är det väl bra tänkt? Till din flickvän eller pojkvän köper du hellre själv en Casio och kallar det för mindre ytligt? Du menar att Ulf ska ha det goda i livet medans den han är tillsammans med ska ha vad?
Senast redigerad av Magmunnen 2023-06-30 kl. 18:37.
Citera
2023-06-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Win Win för båda. 40 åriga lycksökerskan Ninna njuter av Lundells kändisskap, får pengar och presenter.

Gubben Lundell får ligga (om han orkar)

Samtidigt som VANLIGA män i Ninnas ålder blir utan.

Känd gubbe med pengar prioriteras alltid, vanlig jämnårig okänd medelinkomsttagare är ointressant för Ninna.

Du delar alltså in världen i kända gubbar, medelinkomsttagare och lyxsökerskor? Säger kanske mer om dig än Ulf Lundell och Ninna vad hon nu heter i efternamn. Tycker de verkar ha det ganska trevligt.
Citera
2023-06-30, 18:44
Citat:
Vad är jag inte förstått? En Rolex är inte dyr. Har man bara pengarna så har man värdet kvar när man köper en sådan. Älskar de varandra är det väl bra tänkt? Till din flickvän eller pojkvän köper du hellre själv en Casio och kallar det för mindre ytligt?

Du har uppenbarligen inte förstått någonting av det jag skrev och kommenterar sedan på din egna halmgubbe om vad du inbillat dig att jag påstått. Försök igen, så får vi se hur det går.
Citera
2023-06-30, 18:54
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen inte förstått någonting av det jag skrev och kommenterar sedan på din egna halmgubbe om vad du inbillat dig att jag påstått. Försök igen, så får vi se hur det går.

Försök igen? Bollen ligger hos dig, och det vet du. Vad är grejen med att ha stålar och inte dela det med den man är ihop med? Varför är en Rolex bara en sketen klockjävel? Ska Ulf köpa dylika värdesaker till sig själv och ge den han är tillsammans med Casioklockor? När han är ute och äter, ska han sätta sig på Gyldene freden och skicka henne till Burgerking? I ett förhållande delar man väl och har samma levnadsstandard? Vad är extremt ytligt med det?
Senast redigerad av Magmunnen 2023-06-30 kl. 18:57.
Citera
2023-06-30, 18:57
Citat:
Försök igen? Bollen ligger hos dig, och det vet du. Vad är grejen med att ha stålar och inte dela det med den man är ihop med? Varför är en Rolex bara en klockjävel? Ska Ulf köpa dylika värdesaker till sig själv och ge den han är tillsammans med Casioklockor? När han är ute och äter, ska han sätta sig på Gyldene freden och skicka henne till Burgerking? I ett förhållande delar man väl och har samma levnadsstandard? Vad är ytligt med det?

Vi släpper det här. Du vill verkligen inte förstå och jag har inget intresse av att översätta svenska till svenska för någon som redan har bestämt sig för att läsa in saker som inte existerar.

Adjö.
Citera
2023-06-30, 19:05
Medlem
Citat:
Vi släpper det här. Du vill verkligen inte förstå och jag har inget intresse av att översätta svenska till svenska för någon som redan har bestämt sig för att läsa in saker som inte existerar.

Adjö.

Jo, jag har förstått. Du skriver att Ulf Lundell är extremt ytlig därför han ger dyra klockor till sin flickvän. Vad är extremt ytligt med det? Älskar man varandra delar man med sig, simple as that. Ulf Lundell hade varit mindre ytlig om han har en levnadsstandard och hon en helt annan? Är det så man underhåller ett förhållande? Det hade väl snarare varit ytligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in