Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-01-11, 14:14
Medlem
Tränar för tillfället dagligen på gym och använder för tillfället whey 80 och kreatin.. känns tyvärr inte som att det ger mig något speciellt märkvärdigt resultat som man förväntar sig från ett protein pulver eller kreatin.. nån som har nån bra tips för snabb muskel tillväxt??
Citera
2011-01-11, 14:17
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Träna, ät vanlig mat som innehåller rikligt med protein, kolhydrater, kalorier så du orkar med dina pass.

Somsagt, ÄT VANLIG MAT och fortsätt som du gör. Muskelbyggning tar tid såvida du inte tar steroider.
Citera
2011-01-11, 14:21
Medlem
jo vet, maten är det ända som jag känner gör skillnad, har märkt av nått från de kosttillskott jag använder.. men men blir väl till att hålla mig mätt med ordentlig mat vilket jag även tror är det bästa..
Citera
2011-01-11, 14:36
Medlem
MegaMarss avatar
Har använt mig utav Ubcentrol under en längre period, funkar riktigt bra! Dock så blir man jävligt lack, har t.ex. hamnat i rättegång pga våld mot tjänsteman.
Citera
2011-01-11, 14:40
Medlem
Vart kan man köpa det? hittar inte om man söker på google
Citera
2011-01-11, 14:41
Medlem
mr-virros avatar
AAS och mat
Dock verkar du tro att kreatin och lite pulver ska vara värsta mirakelgrejerna, träna hårt och ät så får du resultat.
Citera
2011-01-11, 14:43
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
TS efterfrågar inte mat han efterfrågar tillskott.

Träning tar tid, det är inget som går bara sådär. Håll dig till ditt protein och eventuellt en pwo.. kanske gainer om så är fallet.
Citera
2011-01-11, 14:46
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3rg1m
Tränar för tillfället dagligen på gym och använder för tillfället whey 80 och kreatin.. känns tyvärr inte som att det ger mig något speciellt märkvärdigt resultat som man förväntar sig från ett protein pulver eller kreatin.. nån som har nån bra tips för snabb muskel tillväxt??

Varje dag?!
En kvalificerad gissning är att du tränar för mycket och äter alldeles för lite!
Tillskott är ett komplement till en bra kost och kan aldrig ersätta mat.
Citera
2011-01-11, 14:47
Medlem
när jag tränar så försöker jag mig hålla mig borta från fett.. vill ha så fett fri kropp som möjligt så vill ehller inte överbelasta mig själv med onödiga kolhydrater :P
Citera
2011-01-11, 14:47
Medlem
Citat:
Haha, vad har du för förväntningar på lite protein och kreatin?
Citera
2011-01-11, 15:48
Medlem
ManMannens avatar
Utifrån vad du skrivit i tråden hittills drar jag slutsatsen att du inte har någon aning om hur man tränar. Det är första steget. Efter det kan du börja tänka på kosttillskott.
Citera
2011-01-11, 16:02
Medlem
Dreass avatar
Citat:
när jag tränar så försöker jag mig hålla mig borta från fett.. vill ha så fett fri kropp som möjligt så vill ehller inte överbelasta mig själv med onödiga kolhydrater :P
Men du trollar, eller hur? Vilket idiotiskt uttalande. Att hålla sig borta från fett för att du vill ha en fettfri kropp,

Resultat av protein i tillskottsform, vad förväntar du dig egentligen?

Troll, eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in