2011-01-11, 13:53
Medlem
DanteAlighieris avatar
http://www.fulltiltpoker.com/multi-entry-tournaments

Citat:
Multi-Entry Tournaments allow you to register for the same tournament numerous times, meaning you can multi-table a single tournament!

Each of your entries in a Multi-Entry Tournament will have its own chip stack and be dealt its own hand. You can register multiple entries at the same time, or use additional entries as a second chance if your first entry is eliminated from the tournament in the early stages of play.

Your entries will always be seated at different tables, and if you have more entries than there are tables left in the tournament, two of your entries will be merged into one.

Frsta turneringen startar om en timme.

Lter ju skitballt. Vad tror ni? Kanon eller kalkon?
Senast redigerad av DanteAlighieri 2011-01-11 kl. 13:58.
Citera
2011-01-11, 14:05
Medlem
rooys avatar
Jag r faktiskt lite osker. Blir jobbigt om alla regs reggar 10 ggr och fiskarna fortstter med 1. Samtidigt knns det ovrt att regga en mtt 10 ggr om man bara kan lira finalbordet en gng. Blir intressant att se hur det utvecklar sig.
Citera
2011-01-11, 14:06
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooy
Jag r faktiskt lite osker. Blir jobbigt om alla regs reggar 10 ggr och fiskarna fortstter med 1. Samtidigt knns det ovrt att regga en mtt 10 ggr om man bara kan lira finalbordet en gng. Blir intressant att se hur det utvecklar sig.

Finns nog fiskar som kommer regga flera gnger, precis som de terkper flera gnger i +R-turneringar.

S lnge man har edge i turneringsspel s gr det ju inget om vissa regs reggar flera gnger.
Citera
2011-01-11, 20:42
Bannlyst
Rent spontant knns det som att fler bra spelar komma anvnda n dliga. Vilket betyder att min edge blir mindre.
Citera
2011-01-12, 17:47
Medlem
BF_Swedens avatar
Hur var det? Ngon som testat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in