2011-01-11, 12:05
Medlem
Mitt knä har svullnat upp och det känns ansträngt under knäskålen (menisk?) när jag gör vissa rörelser med det. Har varit svullet i ca 4 dagar. Inte ont överhuvudtaget. Någon med liknande problem? Har benpass idag, bör jag hålla mig borta från gymmet?
Citera
2011-01-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2
Mitt knä har svullnat upp och det känns ansträngt under knäskålen (menisk?) när jag gör vissa rörelser med det. Har varit svullet i ca 4 dagar. Inte ont överhuvudtaget. Någon med liknande problem? Har benpass idag, bör jag hålla mig borta från gymmet?

det är vatten fyllt du bör söka sjukvård så tömmer dom knät. kan bero på infektion
Citera
2011-01-11, 12:46
Medlem
tack för att du skapade tråden 1X2...

Jag har haft svullet knä till o från sedan Stockholm Marathon.. jävligt drygt! Gör absolut inte ont, och jag har knappt brytt mig.. men nu börjar det bli lite drygt, vill ha mitt normala knä tillbaka ..

är det farligt att ha vatten i knät? jag har läkarskräck går det att fixa utan att söka läkarvård?

behöver iofs inte vara vatten i knät, men det är jävligt mjukt på ena sidan när man trycker, och det är ju större än det andra knät.
Citera
2011-01-11, 13:42
Medlem
vissa fall går svullnaden ner av sig själv men om man låter vattnet va kvar kan det skapa problem senare
Citera
2011-07-30, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oxidoz
det är vatten fyllt du bör söka sjukvård så tömmer dom knät. kan bero på infektion
Jag har precis samma problem. Men om dom skulle tömma knät, kan man träna som vanligt direkt efter då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in