Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Har ett förslag........Starta upp nån intressant tråd DU........Bara ett förslag amigo
Saludos!
Ja självfallet har du rätt, lätt att bara sitta o klaga och detta skall inte leda till någon verbal lynchning av TS. Det har blivit några år i denna forumdel men jag kan rakt ut säga att jag inte får ut så mycket av det. Säkerligen kan jag tillföra en del i vissa trådar men för egen del vet jag inte vad jag skulle kunna starta för tråd här. Låter säkert överlägset men har svårt att se vilka svar jag skulle kunna få här som jag inte redan vet, de få som sitter på dem kan jag skicka ett pm till direkt.
Kanske annorlunda för andra men för egen del nada, de frågor jag sitter på skulle jag aldrig finna svar på här, det inhämtar jag på annat håll. Mer att man ifrån en del får bekräftat det man redan visste. Sen får jag precis som du avväga mina svar på andras frågor och funderingar sen, men det lilla jag vet är inget jag inhämtat här. Denna forumdel är mer som en sandlåda för mig än vad den fungerar som en kunskapsbas, men det är bara mitt. Säkert fyller forumet andra funktioner för andra och det är inget fel med det.
O ibland är det kul att debattera, men jag gör det inte för att inhämta någon ny kunskap. Men trist när nivån blir för låg, och det blir den allt för ofta med tanke på alla tomtar som huserar här o deras konstiga syn eller kunskaper om ”verkligheten”.
Tror redan jag tillför på det sätt jag gör bäst, har jag ett svar jag kan ge så kommer jag att ge det, men vet i fan vad jag skulle vilja veta själv och kunna förväntas få ett svar på genom att starta en egen tråd.
Tänkvärd tanke dock och du har helt rätt men vet i fan hur jag för egen del skulle kunna göra det bättre på annat sätt än vad jag redan gör.
Hasta la vista Amigo.