Jaha ja, jag har fortfarande inte löst problemet, jag har provat att leta överallt i bios och försökt få igång datorn, men stoppar jag in en xp skiva, provat flera olika sorter, så precis när skivan bootat från cd:n så får jag bluescreen. och där står de error koder, och jag har gjort om samma sak flera gånger, och de blir samma sak med vista skiva.. Förut så har jag "diskrensat" i bios så jag har ju ingen synlig hårddisk! hur skapar jag en utan att jag har ngn nu?, och hur gör jag för att ens kunna installera något på datan och över huvudtaget får igång den? för jag menar, datorn är ju helt värdelös nu för att det går ju inte få igång den på något sätt alls känns de som, något vet hur jag ska göra för att få igång den? för har försökt från och till i kanske 2 månader nu och få igång den, och jag har sökt runt på forum osv, börjar bli ganska så trött på problemet.. För er som undrar så är de en hp compaqt 6735s som jag har.. Snälla försök och hjälpa mig !
Blir nästan såhär (lånad bild)
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=877201143719Pe338
Fast de som står längst ner står inte. error koden var nog som jag tror minnas STOP: 0x0000008
Hoppas på hjälp