• 1
  • 2
2004-08-07, 23:09
Medlem
Vilka är de sunkigaste krogarna/barerna/ölkaféerna motsv. i Stockholm? Vart kan man sätta sig om man vill supa sig full ensam utan att sticka ut från mängden?
Citera
2004-08-07, 23:10
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Vilka är de sunkigaste krogarna/barerna/ölkaféerna motsv. i Stockholm? Vart kan man sätta sig om man vill supa sig full ensam utan att sticka ut från mängden?
Gamla Tre Remmare,Edelweiss,Metropol i Sumpan mfl.
Citera
2004-08-07, 23:26
Medlem
Pavlik Morozovs avatar
Gröne Jägaren

19 skr för en stor stark under happy hours.
Sunkigt klientel men billig fylla.
Citera
2004-08-07, 23:29
Medlem
Max Mavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Sunkiga ställen i Stockholm?
När jag såg frågan tänkte jag direkt på Johnny's vid Fridhemsplans det är riktigt sunkigt.
Men vart kan man sätta sig om man vill supa sig full ensam utan att sticka ut från mängden, nån lokalkrog/pub utanför stan kanske.
Citera
2004-08-07, 23:31
Awaiting Email Confirmation
Spyan!!

värre skitställe finns inte
Citera
2004-08-08, 00:36
Medlem
Continental Ops avatar
fan Indian Star finns inte längre, saknar så bah, malmö fast i sthlm liksom

de har väl nåt nytt skit i gamla razastan, 25 för en stor stark va, minns inte vad de hette. Men fan tips om billiga risiga etnoställen tack.
Citera
2004-08-08, 00:58
Medlem
Goblins avatar
Eddys i Orminge C. Ligger iofs i Nacka men fan vad sunkigt det är. Annars är jag böjd att hålla med Einar. Vad heter det där stället som ligger vid t-baneuppgången i Sumpan? Finns ett ställe i källaren och ett där uppe. Brukar alltid sitta en del slitna typer där. Kanske därför man trivs ?
Citera
2004-08-08, 01:57
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
City Krog på vasagatan, Alcatraz vid busstorget i Kista, det lilla stället vid pendeln i Sollentuna o.s.v.

/#LOUDmouth#
Citera
2004-08-08, 02:26
Medlem
ugglans avatar
tiptop ^^
Citera
2004-08-08, 02:42
Medlem
colds avatar
Sturekompaniet Vad är det egentligen för uteliggare med slickat hår som springer där?? Usch och fy.
Citera
2004-08-08, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavlik Morozov
19 skr för en stor stark under happy hours.
Sunkigt klientel men billig fylla.

Låter som ett ställe i min prisklass, men var ligger det, och hur mycket vatten är det i glaset?
Citera
2004-08-08, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
City Krog på vasagatan, Alcatraz vid busstorget i Kista, det lilla stället vid pendeln i Sollentuna o.s.v.

/#LOUDmouth#

Haha, Paddys. Det är iofs inte så jävligt säger mina kamrater, dessa besöker denna krogen regelbundet...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in