2011-01-10, 14:17
Medlem
uaphs avatar
Tjena flashbackare !

Jag har en Kille i min kompiskrets som jag stör mig lite på... han är den typen som alltid är nykter på alla fester och förstör stämmningen xD Visst han är väll sjyst egentligen men vafan ? dags att vakna ? han är snart 18 ....
Han är även typen som får mess av sin flickvän hela kvällen för att hon vill se efter så att han inte är full.... ja ni fattar en jobbig typ på fest, en riktig party pooper!
Han brukar även vara den som skvalrar på alla hela tiden ^^

Nu har jag fått nog och jag känner att jag måste göra något jävelskap mot honom..men jag har brist på ideér och här så måste det finnas många klyftiga personer som vet hur fan sådanna personer skall tas ...

En sak som jag har funderar på är att beställa hem en massa porr osv till honom, eller klamydia test lr liknande lr varför inte skicka ett brev till hans flickvän där man säger att hon borde testa sig för klamydia eftersom en som hon har haft samlag med är smittat ( dom har bara legat med varandra)
Hahah kanske lite taskigt men han kmr ju garanterat skratta åt allt någongång xD!
så fram med ideér! Tackar
Citera
2011-01-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uaph
Tjena flashbackare !

Jag har en Kille i min kompiskrets som jag stör mig lite på... han är den typen som alltid är nykter på alla fester och förstör stämmningen xD Visst han är väll sjyst egentligen men vafan ? dags att vakna ? han är snart 18 ....
Han är även typen som får mess av sin flickvän hela kvällen för att hon vill se efter så att han inte är full.... ja ni fattar en jobbig typ på fest, en riktig party pooper!
Han brukar även vara den som skvalrar på alla hela tiden ^^

Nu har jag fått nog och jag känner att jag måste göra något jävelskap mot honom..men jag har brist på ideér och här så måste det finnas många klyftiga personer som vet hur fan sådanna personer skall tas ...

En sak som jag har funderar på är att beställa hem en massa porr osv till honom, eller klamydia test lr liknande lr varför inte skicka ett brev till hans flickvän där man säger att hon borde testa sig för klamydia eftersom en som hon har haft samlag med är smittat ( dom har bara legat med varandra)
Hahah kanske lite taskigt men han kmr ju garanterat skratta åt allt någongång xD!
så fram med ideér! Tackar

tycker du ska bli lite mogen, om han inte vill dricka så behöver han inte dricka. Det är som att pusha på någon att köra bil i 180. Tror du det är roligt att supa ner honom så han spyr och skämmer ut sig i stället?
Citera
2011-01-10, 14:27
Medlem
ja en klassiker är väl att säga att man ska vara utklädd och det är tvång för man ska få komma på nästa fest, spetsa hans drink med något kul , försök inte förstöra mellan han och hans tjej det är dålig karma
Citera
2011-01-11, 02:02
Medlem
Garneringsmannens avatar
Men varför ska ni/du göra det för? För att han inte dricker? Låter ju märkligt som bara den....

Men fixar ni det här, är ni legender;

http://www.collegehumor.com/video:1902812
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in