2011-01-10, 11:39
Medlem
Ingenting i humorväg slår ett riktigt välplanerat och fyndigt practical joke tycker jag. Självklart är det inte lika kul att själv falla offer för ett sådant, så det bör helst undvikas . Ett av mina favorithyss är att knåpa ihop brev som lätt kan misstas vara formella utskick från exempelvis en hyresgästförening . De ska gärna kretsa kring osannolika (men inte helt otroliga) förändringar som ska ske ganska omgående, med mål att leda till förvirring. Ingenting är så kul som att höra en kompis eller granne beklaga sig över hantverkarna som ska komma och byta allas ytterdörrar och starta vid åttatiden en lördag. Eller lyssna på någons frustration över att det ska sparas in på el i tvättstugan så att den endast kommer att vara i bruk varannan dag . Nu vill jag veta vad ni forumläsare sitter och ruvar på för historier om hyss ni utsatt era kära (och okära) medmänniskor för. Kreativa förslag på practical jokes som skulle kunna utföras går också bra.

Håll i hatten! För nu kör vi .
Citera
2011-02-03, 19:15
Medlem
mytologis avatar
jag och massa kompisar lurade en annan kompis att det var fredag.. fast igentligen var det LÖRDAG!!
Citera
2011-02-03, 19:26
Medlem
vi gjorde ett prank på en kompis förra julen, lånade hans telefon för något, gick på wc, bytte om kompisens nummer till hans morsas nummer och andra kompisens nummer till hans systers nummer

riktigt kul då han skulle ringa upp dessa och så svarade dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in