• 1
  • 2
2011-01-10, 12:18
Medlem
Dubbelpost
Senast redigerad av Fruktmixx 2011-01-10 kl. 12:47.
Citera
2011-01-25, 06:11
Medlem
Tycker nog att du ska växa upp, man tar inte saker utan lov ifrån ens familj! Och inte någonannan iheller för den delen!

Jag själv har både fritillgång till min sambos, mor och fars konto, aldrig tagit en krona. Och pappas företag som jag sköter lite med ekonomin, skulle aldrig falla mig in att ta ett öre!

Hur tror du att ditt liv kommer se ut om du tar pengar ifrån en familjemedlem? Hur kommer dom andra släktingarna att prata om dig. Hade det varit kul att dina nära och kära hade ogillat dig sen?
Citera
2011-01-25, 08:32
Medlem
Vilken jubelidiot du låter som, gissningsvis är du också 17 eller 18 år. Väx upp, klipp dig och skaffa dig ett jobb!

För att svara på din fråga, han kommer märka om 20.000 kr är borta från kontot, bara för att man har 600.000 kr betyder det inte att man inte har koll. Varje månad kollar man ju igenom finanserna och vad som har hänt på kontot.
Citera
2011-01-25, 19:58
Medlem
Haha, du låter verkligen som en bortskämd liten snorunge, får du för lite presenter av din käre låtsaspappa?

Suck it up, be a man.
Citera
2011-01-25, 22:06
Medlem
Jag är svensk och hade hyfsat bra betyg i svenska. Kan inte påstå att jag förstår riktigt vad du säger i trådstarten, men jag kan förstå så pass mycket som att du aldrig kommer lyckas.
Citera
2011-01-25, 23:52
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphlauren
God morgon kära flashbackare!

Har kommit fram till det hade varit rätt nice att förskingra lite av min låtsaspappas pengar, då han har en hel del tror jag inte han hade noterat om det försvann 20000-30000 så det är någonstans där jag isåfall tänkte slå till med.

Jag använder själv icabanken och fick syn på att han också använde det, klickade snabbt in på "kontoöversikt" när han betalade räkningar och fick se att han hade ca 600 000 där.

Min fråga är, hur skulle man kunna dra en summa utan att han kan spåra det? Paypal? Kan jag "rensa" historiken efter eller är detta omöjligt?

Mvh.

Är ganska övertygad om att har man sparat ihop 600K har man bra koll på hur mycket pengar man har på banken. Tror att man har bättre möjlighet att sno från en som bara har 4000kr på kontot. Själv har jag stenkoll och kollar noga alla utgifter,inkomster och summor på alla mina konto minst 1gång / månad. Jag skulle märka om 1kr försvann på dessa konto.

Om du nu lyckas föra över några pengar någonstans vilket jag tvivlar på så är chansen att han upptäcker det mycket stor. Det enda sätt jag vet som du kan få ut några pengar är att föra över dem från hans konto till eget eller någon annans konto. Oavsett så kan banken spåra dessa pengar.

Nej jag håller med tidigare talare.......klipp dig och skaffa ett jobb....och sluta sniffa limm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in