• 1
  • 2
2011-01-10, 09:42
Medlem
ralphlaurens avatar
God morgon kära flashbackare!

Har kommit fram till det hade varit rätt nice att förskingra lite av min låtsaspappas pengar, då han har en hel del tror jag inte han hade noterat om det försvann 20000-30000 så det är någonstans där jag isåfall tänkte slå till med.

Jag använder själv icabanken och fick syn på att han också använde det, klickade snabbt in på "kontoöversikt" när han betalade räkningar och fick se att han hade ca 600 000 där.

Min fråga är, hur skulle man kunna dra en summa utan att han kan spåra det? Paypal? Kan jag "rensa" historiken efter eller är detta omöjligt?

Mvh.
Citera
2011-01-10, 09:46
Medlem
DVDGs avatar
Men ditt jävla low life. Jag förbjuder dig att stjäla från din låtsasfarsa. Och är du dum i huvudet, du tror inte han märker 20-40k?

Citera
2011-01-10, 09:46
Medlem
Mannen.med.hattens avatar
En ren moralisk fråga, förtjänar han det verkligen? Kommer du må bra efteråt?

Jag har dock inget svar på din egentliga fråga tyvärr.
Citera
2011-01-10, 09:49
Medlem
Spashs avatar
Det är fel att stjäla, ännu mer fel att stjäla från någon ur familjen.. Ja han är inte din riktiga farsa men fortfarande en person som står dig nära, i ditt liv i alla fall.. Omoral.
Citera
2011-01-10, 09:54
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Låter lite idiotiskt det där, och han kommer säkerligen märka om några tusen är borta. Folk brukar faktiskt hålla koll på sina pengar.

Klipp dig och skaffa dig ett jobb förfan!
Citera
2011-01-10, 09:55
Medlem
ralphlaurens avatar
Jag tycker han är en douche (ibland) som köper alldeles för mycket saker till sig själv och min lillebror men inte till mig!
Citera
2011-01-10, 09:58
Medlem
videostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphlauren
Jag tycker han är en douche (ibland) som köper alldeles för mycket saker till sig själv och min lillebror men inte till mig!

Du är alltså bara avundsjuk och känner dig bortvald och oälskad?
Citera
2011-01-10, 10:01
Medlem
ralphlaurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videostar
Du är alltså bara avundsjuk och känner dig bortvald och oälskad?

Gac. Hade varit lite plåster på såren med några roliga rundor på barer och lite kläder!
Citera
2011-01-10, 10:01
Medlem
ralphlaurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Låter lite idiotiskt det där, och han kommer säkerligen märka om några tusen är borta. Folk brukar faktiskt hålla koll på sina pengar.

Klipp dig och skaffa dig ett jobb förfan!

Touché, jag skulle behöva klippa mig, däremot så jobbar jag så mycket jag hinner, studerar dock nu sista året på gymnasiet som tar en hel del tid.
Citera
2011-01-10, 10:17
Medlem
mingtians avatar
Eftersom du verkar vara en idiot så tycker jag att du ska sno pengarna för du kommer aldrig kunna "tvätta" dem utan du kommer åka dit snabbt som attan. Just do it.
Citera
2011-01-10, 11:25
Medlem
ELioTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphlauren

konstigt,,
Citera
2011-01-10, 12:17
Medlem
Åk till en närliggande stad och använd internetcafe varpå du öppnar konto på mindre nogräknad pokersajt.
Lättast är sen att dumpa pengarna snyggt till en polare på ett 5-mannabord. Fördela dock pengarna lite till andra oxå så inte allt ser för uppenbart ut.

Om pokersajten är utlänsk lär det bli extremt svårt för din plastpappa att få ut några uppgifter på kontohavarna på pokersajten. Möjligtvis det kontot som pengarna blev insatta på men knappast din polares om ni sköter det snyggt.

Nu ska du bara ställa dig frågan om du vill skita ner dig för 20k??
Lowlife much?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in