Citat:
Ursprungligen postat av MedborgareFraggel
Vet inte riktigt vad du syftar på.. Vilka är dessa provocerande åsikter och vilka är det som ska attackera? Dom kör ju hårt med att försvara islam och muslimer och dom har haft sina galor mot rasism etc och en vecka varje år är det en massa tjat i samma anda dygnet runt så du lär inte syfta på islamister eller vänstern då. Högerfolk ska bomba tv4? Är det slutsatsen?
TV 4's chef är jude och de visar ständigt program om nazismen och vinklar saker som de vill. De införde väl också först av alla detta med "God Helg" istället för God Jul för att behaga alla utifrån komna med annan religion, något som dock i stort sett samtliga kanaler struntade i denna jul för jag såg God Jul överallt.
TV4 har provocerat nationella i många år och gått hårdast fram för att främja mångkulturen och därför är det för mig bara en tidsfråga innan de utsätts för ett attentat. Dock så har som du säger andra också gjort det men för mig sticker ändå TV4 ut som den kanal som propagerat mest för det Nya Sverige vi ser idag. Dessutom har de fördummat landet och lyckats få folk att se livet i kulörta färger medan verkligheten är ack så grå på grund av hur politiken ser ut idag.