2011-01-09, 22:13
Medlem
Helt ignorerande och inga som helst svar. Jag har skrivit till 2 stycken nu och ingendera har svarat (ja de har loggat in, det kollar man ju självklart upp). Är det sånt "tryck" i brevlådan lr? Nej jag tror inte det. Utan oss medlemmar är ju flashback ingenting.Jag tycker man verkligen borde ta sig tid och hjälpa till när det är problem.
Varför gör man inte det?
Citera
2011-01-09, 22:14
Medlem
AbrahamLincolns avatar
När skickade du PMet? Dvs, hur länge sedan.
Citera
2011-01-09, 22:15
Medlem
Dom får väl säkert 400 mail per dag och har bara tid att svara på de viktigaste.
Citera
2011-01-09, 22:18
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skater93
Dom får väl säkert 400 mail per dag och har bara tid att svara på de viktigaste.

This. Flashback har nästan en halv miljon medlemmar, så du kan ju gissa hur mycket mailtrafik admins har, dygnet runt.
Citera
2011-01-09, 22:23
Medlem
ischs avatar
När skickade du det samt till vilka? Vad var frågan om?
Citera
2011-01-09, 22:31
Medlem
iamjoness avatar
Jag fick skitsnabba svar idag när jag behövde de.
Citera
2011-01-09, 22:53
Medlem
Combots avatar
Admins är inte mer än människor. Dvs de gör som oss andra, selekterar grovt i jobbhögen
Ibland har jag fått svar snabbt, ibland får man kalla handen.

En annan sak som är någorlunda on-topic är att admins nästan helt slutat debattera
här i flashback delforumet Hade varit intressant att till och från fått höra hur
resonemanget går från de/den som fattar besluten här.

Numera står moderatorerna för nästan all officiell argumentation, vilket i sig är bra, men jag saknar
ändå admins "röst".
Citera
2011-01-09, 22:55
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Nu verkar det inte vara så viktigt trotts allt när TS inte ens orkar titta in i sin egna tråd. Varför stressar du då för TS?
Citera
2011-01-09, 23:31
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Nu verkar det inte vara så viktigt trotts allt när TS inte ens orkar titta in i sin egna tråd. Varför stressar du då för TS?

Att han inte svarat på nästan en timma är ju oroväckande...vet han inte att det är läsarna/skribenterna som utgör trådarna på forumet? han borde ta sig tid och skriva i tråden.

Varför gör han inte det?

Nä...denna parallellen blev dålig---
Citera
2011-01-10, 16:26
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Vi får ganska många PM och försöker svara på de viktigaste. En del frågor som man enkelt kan hitta svar på själv genom att läsa FAQ-tråden här eller söka lite kan ibland hamna på lite lägre prioritet beroende på hur mkt annat vi har att göra.

admin5
Citera
2011-01-10, 18:18
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Om man vill ha ett snabbt och bra svar så finns det några saker man bör tänka på. Då vi får ganska många PM varje dag så kan vi omöjligen ge alla maximal uppmärksamhet direkt. Vissa saker kan man göra för att underlätta, och då snabba på svaret man vill ha.
  • Tydlig rubrik. "HJÄLP!", "svara snabbt", "en fråga" är exempel på dåliga rubriker.
  • Läs FAQ. Vi kommer ge precis samma svar som redan står där om man ställer samma frågor som står där.
  • Länka. Gäller något ett specifikt inlägg/användare så länka till detta. Det är betydligt lättare att hitta än "Min tråd om blablabla".
  • Anmäl. Vi är inte moderatorer. Vi tar inte hand om regelbrott normalt sett. Det gör moderatorerna, och deras uppmärksamhet får man om man anmäler inlägget som bryter mot våra regler.

admin4
Citera
2011-01-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Om man vill ha ett snabbt och bra svar så finns det några saker man bör tänka på. Då vi får ganska många PM varje dag så kan vi omöjligen ge alla maximal uppmärksamhet direkt. Vissa saker kan man göra för att underlätta, och då snabba på svaret man vill ha.
  • Tydlig rubrik. "HJÄLP!", "svara snabbt", "en fråga" är exempel på dåliga rubriker.
  • Läs FAQ. Vi kommer ge precis samma svar som redan står där om man ställer samma frågor som står där.
  • Länka. Gäller något ett specifikt inlägg/användare så länka till detta. Det är betydligt lättare att hitta än "Min tråd om blablabla".
  • Anmäl. Vi är inte moderatorer. Vi tar inte hand om regelbrott normalt sett. Det gör moderatorerna, och deras uppmärksamhet får man om man anmäler inlägget som bryter mot våra regler.

admin4

Jag har skrivit tydlig rubrik och det gäller kapat konto, det är endast er moderatorer jag därmed kan vända mig till. Är tacksam om jag får veta hur jag kan få tillbaka mitt konto.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in