2011-01-17, 16:33
Medlem
JagSkrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Jag har skrivit tydlig rubrik och det gäller kapat konto, det är endast er moderatorer jag därmed kan vända mig till. Är tacksam om jag får veta hur jag kan få tillbaka mitt konto.
Man har eget ansvar för sitt egna konto. Hur ska admin/ mod veta att det är ditt konto?
Citera
2011-01-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Man har eget ansvar för sitt egna konto. Hur ska admin/ mod veta att det är ditt konto?
Genom att kolla vilken IP som är den som förekommer mest frekvent? +att man kan bevisa vad som finns i inkorgen.
Citera
2011-01-17, 18:32
Medlem
JagSkrevs avatar
Citat:
Genom att kolla vilken IP som är den som förekommer mest frekvent? +att man kan bevisa vad som finns i inkorgen.
Har du dynamisk ip så blir det ju svårare, eller du kanske vet alla ip's du har haft till det andra kontot? Du kan ju ha sett någon varit inloggad på fb, och på det sättet ha sett vad som fanns i inkorgen?
Citera
2011-01-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Har du dynamisk ip så blir det ju svårare, eller du kanske vet alla ip's du har haft till det andra kontot? Du kan ju ha sett någon varit inloggad på fb, och på det sättet ha sett vad som fanns i inkorgen?

Nej jag bor på studentboende så har alltid samma ip, förutom när jag är hemma. Vad gäller det andra så är det ju omöjligt att bevisa någonting överhuvudtaget i hela världen i princip, om det då endast är med utsäglig info.
Citera
2011-01-18, 23:38
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Nej jag bor på studentboende så har alltid samma ip, förutom när jag är hemma. Vad gäller det andra så är det ju omöjligt att bevisa någonting överhuvudtaget i hela världen i princip, om det då endast är med utsäglig info.

Detta är ju den uppenbara nackdelen med att vara anonym, förlorar man kontot så är det väldigt svårt att bevisa att man är den rättmätige ägaren.

Har du kollat om du kan skicka ett brev för att återställa lösenordet?

Men hur som helst, jag har svårt att tro att du ska kunna ställa upp så bra bevis så att admin ger dig kontot. Bättre att starta om med det du skriver på nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in