• 1
  • 2
2011-01-09, 21:52
Bannlyst
Hejsan, jag har en negerpolare som ska tattuera sig snart, bara det han är osäker hur det kommer se ut. Han kommer tatuera hela båda armarna, samt båda sina bröst.

Eftersom tatueringen syns väldigt dåligt på negrer, och han vill just att den ska synas, är det nån speciell färg han bör använda så den syns och lys upp typ??

Tacksam för svar.
Citera
2011-01-09, 21:55
Medlem
Torrances avatar
svart är väll en färg som bör undvikas i den mån det går.
Citera
2011-01-09, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turgutt
Hejsan, jag har en negerpolare som ska tattuera sig snart, bara det han är osäker hur det kommer se ut. Han kommer tatuera hela båda armarna, samt båda sina bröst.

Eftersom tatueringen syns väldigt dåligt på negrer, och han vill just att den ska synas, är det nån speciell färg han bör använda så den syns och lys upp typ??

Tacksam för svar.
gula toner ser bra ut på svart bakrund, även röda
b/w e snyggt beror lite på hur "mörk" han är , även om jag föredrar det själv...jag bara bara b/w men det e smaksak
Citera
2011-01-09, 21:56
Medlem
-Jw-s avatar
Hur mycket neger är han? Är han brun eller kolsvart?
Citera
Medlem
Citat:

Tacksam för svar.

en vit tattoo maby?
Citera
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Det finns ju en UV-färg som man kan tatuera med. Självlysande tatuering syns ju i alla fall när det är mörkt.
Citera
2011-01-09, 22:00
Bannlyst
Tja tack för svaren!

Han är "blåneger" kan man säga, gambian väldigt neger. Vilket fall ska han använda vitt eller kanske neongrönt så det syns??

På vita syns ju tatueringen väldigt bra, och han vill desamma. Kollar på negrer och deras tatueringar syns dom faktiskt väldigt dåligt tycker jag också.

Det ska verkligen synas ordenligt, han gillar uppmärksamhet och synas, väldigt vältränad musklig osv..
Citera
2011-01-09, 22:00
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabelnasse
en vit tattoo maby?

Coolt med en vit tatuering
Citera
2011-01-09, 22:03
Medlem
100gs avatar
Tycker gott att han kan göra en sådan här : http://www.tomweb.nu/frambild/nazismen/tatto.htm
Citera
2011-01-09, 22:03
Medlem
Tyyps avatar
Jag har en polare som är riktigt svart, dvs väldigt mörk. Han har två tatueringar på armen, i svart och det syns, inte så jätte bra men det är inget problem att ha svart i den.

Nu vet vi ju inte hur svart polaren är, men sålänge han inte är gjord av kol så borde det gå!
Citera
2011-01-09, 22:06
Bannlyst
Hmm konstigt ingen verkar ha nån lysande ide direkt,
Citera
2011-01-09, 22:09
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Citat:
Hmm konstigt ingen verkar ha nån lysande ide direkt,

Jo jag hade en självlysande. Varför går ni inte ner till en tatuerare som har svaret på ert problem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in