2011-01-09, 19:14
Citat:
Ursprungligen postat av bollat
Vilka fina svar ni ger mig. Det trodde jag inte att jag skulle få
.
Jag är lite försiktig med detaljer. Är lite rädd att han ska känna igen oss, så jag har vridit lite på tider osv vilket jag hoppas är förståeligt.
Det har hänt en del i hans liv detta året vilket har gjort att han kanske inte mått så bra, och jag har verkligen gjort mitt yttersta för att få honom att känna att jag finns där och peppar honom. Jag tror och hoppas att han känner att han kan lita på mig.
En gång när vi pratade om det här sa han att "det kommer", när dte gällde känsloprat men det är snart ett år sen och det känns som han sa det för att jag skulle ge det en chans trots allt.
Hade han inte velat vara med mig hade han ju gjort slut! Han har inga problem med att säga tack och hej så jag känner ju att han vill vara med mig, men jag skulle vilja få lite mer bekräftelse än så. Det känns väldigt viktigt för mig. Men vi stressar inte nu i alla fall. Men denna frågan gnager i mig hela tiden om det är så att han verkligen älskar mig eller om det bara är ett tillfälligt kort.

Jag är lite försiktig med detaljer. Är lite rädd att han ska känna igen oss, så jag har vridit lite på tider osv vilket jag hoppas är förståeligt.
Det har hänt en del i hans liv detta året vilket har gjort att han kanske inte mått så bra, och jag har verkligen gjort mitt yttersta för att få honom att känna att jag finns där och peppar honom. Jag tror och hoppas att han känner att han kan lita på mig.
En gång när vi pratade om det här sa han att "det kommer", när dte gällde känsloprat men det är snart ett år sen och det känns som han sa det för att jag skulle ge det en chans trots allt.
Hade han inte velat vara med mig hade han ju gjort slut! Han har inga problem med att säga tack och hej så jag känner ju att han vill vara med mig, men jag skulle vilja få lite mer bekräftelse än så. Det känns väldigt viktigt för mig. Men vi stressar inte nu i alla fall. Men denna frågan gnager i mig hela tiden om det är så att han verkligen älskar mig eller om det bara är ett tillfälligt kort.
Är det inte nog med såväl bekfräftelse som "känsloprat" att han faktiskt väljer att vara med dig? För detta gör han ju av fri vilja.
Du verkar vara lite bekfräftelsetorsk, men inget att skämmas för, för det är det många och åter många tjejer(framförallt) som är.
Det finns ju det där talesättet som säger att handlingar säger mer än ord. Hans handlande genom att vara med dig borde vara bevis nog för hans känslor för dig. Detta utan att ni ska behöva stirra varandra djupt in i ögonen och prata känslor eller vad du nu vill göra.
Du är ju numera väl medveten om hur han är? Vill du vara med den personen? Isåfall får du som sagt acceptera hur han faktiskt är när det kommer till detta. Kanske förändras han, men då ska det som jag redan skrivit, komma från honom och detta utan att känna press/påtryckningar från din sida.
Resten du beskrivit om honom att han t.e.x var den som hörde av sig efter ert uppbrott osv, tyder ju på att han inte är en helt tafatt snubbe. Låter som du vill få en annars bra relation och kille att bli perfekt och det tror jag aldrig kommer sluta bra.
Och i ärlighetens namn, hur äkta hade det känts om han efter ni diskuterat det hela börjar bete sig precis så som du i dina drömmar hade önskat?