Whaaa, jag blir galen på aftonbladets sinnessjuka reklam, som definitivt ska spelas upp varje gång man skall titta på ett nyhetsklipp..
sportbladet på ipad... fan va sjukt att hela tiden tvingas se skiten... 20sekunder lång tortyr!
Jag börjar nu unvika aftonbladets tv, eftersom jag inte står ut med skiten..
att de har reklam som är 5-8sekunder lång kan jag motvilligt acceptera, men inte detta vansinne...
Jag HATAR numera sportbladet och Ipad, pga detta... snacka om motsatt effekt i mitt fall
nån mer som hatar detta eller är jag ensam?
blir jag hjälpt av detta??
så om jag skaffar ad-block så får jag se nyhetsklipp direkt, utan att trakasseras av reklamfilm?
har svårt att tro på att det funkar
blir jag hjälpt av detta??
så om jag skaffar ad-block så får jag se nyhetsklipp direkt, utan att trakasseras av reklamfilm?
har svårt att tro på att det funkar
Funkar för mig iaf. Jag har inte sett reklam på AB-tv på år och dagar.
jag tittar bort så fort jag ser reklam. jag är med i en sådan här marknadsundersökning och varje gång svarar jag att jag aldrig lagt märke till den reklam som efterfrågas.
reklam ska vara vid sidan av och ej störa själva filmen, för annars slutar folk kolla. men det verkar inte aftonbladet ha fattat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!