2011-01-09, 10:51
Medlem
Ekkis avatar
Hej!

Har googlat och sökt på flashback, verkar som många haft liknande problem som jag men inte hittat någon vettig lösning!

Det är nämligen så att ljudet har slutat fungera på min laptop, delvis. Att koppla in högtalare/hörlurar fungerar utmärkt, men så fort jag tar ut dem och försöker spela upp något så är det helt dött. Om jag tex är inne på spotify och kollar på vilka ljudenheter jag har så har jag 3 st Digital Audio (HDMI) som inte rör sig och sen "Speakers" med en grön bock brevid sig och ljudet "rör" sig där. Det går ej att "set to default" heller! Någon som har några tips på vad man kan göra?

tack på förhand
Ekki
Citera
2011-01-09, 11:00
Medlem
Hej,
Jag har haft ett liknande problem som jag löst, visade sig att det var helt idiotiskt. om du har en liten högtalare längst ner till vänstern så högerklika på den och gå in på ljudkontrollen.. där finns allt ljud som är uppsorterat till dina program.. kanske dem är avstängda? annars kan du gå in på kontrollpanelen och sen kolla ljudet där.. annars.. ring en affär som har hand om datorer eller besök den.. de vet vad du ska göra!

Mvh Emma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in