2011-01-20, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Jag har sökt i ämnet i flera dagar, inte timmar, och funnit att det fungerar. Metoden är inte så effektivt som många tror, men på 3-6 månader får man märkbara resultat, 6-9 h användning/dag.
Googla lite själv, jag använde mig av google schoolar, vetenskapliga artiklar där läkare och forskare undersökte sträckaren.
Googla lite själv, jag använde mig av google schoolar, vetenskapliga artiklar där läkare och forskare undersökte sträckaren.
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Om man kan lite om hur penis fungerar och är uppbyggd förstår man att det inte går att förstor penis med mindre att man riskerar skador av mer eller mindra allvarlig art. Penis svällkroppar är att likna vid svampvävnad. För att de ska blodfyllas och erektion ska uppstå fordras att musklerna slappnar av. (Spända unga kilar får av den orsaken ibland bekymmer med erektionen, för de tror att de ska prestera då de istället ska ge sig hän och älska). När musklerna slappnar av ökar blodtillförseln till svampvävnaden (svällkropparna) med flera 100%.
Tag en hushållssvamp, sträck, töj och bö den. Den tar inte upp mera vatten än innan du började med att sträcka i svampen. Om du använder svampen våldsamt, länge - så blir du säkert inte förvånad om den blir mer och mer deformerat. Det kan t. o. m. hända att det faller bitar från svampen. En långvarig omild behandling av penis och dess svällkroppar kan också framkalla sjukdomstillstånd i penis.
I bästa fall kan man operera en skadad penis den (med olika former av resultat). Man kan få något som heter Peyronie´s sjukdom. Här har jag skrivit mer om den sjukdomen:
https://www.flashback.org/p28365195#p28365195