2011-01-20, 22:43
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Jag har sökt i ämnet i flera dagar, inte timmar, och funnit att det fungerar. Metoden är inte så effektivt som många tror, men på 3-6 månader får man märkbara resultat, 6-9 h användning/dag.
Googla lite själv, jag använde mig av google schoolar, vetenskapliga artiklar där läkare och forskare undersökte sträckaren.

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Om man kan lite om hur penis fungerar och är uppbyggd förstår man att det inte går att förstor penis med mindre att man riskerar skador av mer eller mindra allvarlig art. Penis svällkroppar är att likna vid svampvävnad. För att de ska blodfyllas och erektion ska uppstå fordras att musklerna slappnar av. (Spända unga kilar får av den orsaken ibland bekymmer med erektionen, för de tror att de ska prestera då de istället ska ge sig hän och älska). När musklerna slappnar av ökar blodtillförseln till svampvävnaden (svällkropparna) med flera 100%.

Tag en hushållssvamp, sträck, töj och bö den. Den tar inte upp mera vatten än innan du började med att sträcka i svampen. Om du använder svampen våldsamt, länge - så blir du säkert inte förvånad om den blir mer och mer deformerat. Det kan t. o. m. hända att det faller bitar från svampen. En långvarig omild behandling av penis och dess svällkroppar kan också framkalla sjukdomstillstånd i penis.
I bästa fall kan man operera en skadad penis den (med olika former av resultat). Man kan få något som heter Peyronie´s sjukdom. Här har jag skrivit mer om den sjukdomen:

https://www.flashback.org/p28365195#p28365195
Citera
2011-01-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandusson
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Om man kan lite om hur penis fungerar och är uppbyggd förstår man att det inte går att förstor penis med mindre att man riskerar skador av mer eller mindra allvarlig art. Penis svällkroppar är att likna vid svampvävnad. För att de ska blodfyllas och erektion ska uppstå fordras att musklerna slappnar av. (Spända unga kilar får av den orsaken ibland bekymmer med erektionen, för de tror att de ska prestera då de istället ska ge sig hän och älska). När musklerna slappnar av ökar blodtillförseln till svampvävnaden (svällkropparna) med flera 100%.

Blev medlem enbart för att bemöta detta påstående utan grund.

Jag tycker ni sexologer verkar ha svårt att ta till er eller söka information, likadant med aftonbladets skämt till upplysare som verkat glömma bort att det är alla akademikers plikt att läsa och hålla sig uppdaterad med evidensbaserad forskning. Det finns granskade artiklar som tom blivit publicerade i vetenskapliga tidsskrifter för urologi där sträckares förlängningseffekt på erektionslängden är väl dokumenterad även om det inte är samma resultat som tillverkarna lovar.

Forumet Thunder's place (och flera andra som pe-gym m.fl.) har 10000-användare över hela världen där alla ägnar sig åt att försöka förstora penis. Jag tycker verkligen du ska skaffa dig ett konto där och titta på all dokumentation t.ex. Bennett8's framgång, han började med något som utan tvekan skulle diagnosticeras som mikropenis i kliniska sammanhang och har lyckats förlänga penis under erektion, slakt tillstånd och även bredd till mått som vissa tom är över det genomsnittliga. Dessutom är dokumentationen mer pålitlig än i mätningar gjorda av urologer som inte använder sig av den fulla längden intill benet. Dessutom har markörer utvecklats för att förebygga skador.

Beundrar din hängivenhet till att sprida vad du lärt dig av utbildning och klinisk erfarenhet, vilket säkert lugnat många här med komplex men inget är någonsin slaget i sten och det spelar ingen roll om det gäller fysik, biomedicin, urologi eller någon annan vetenskap. Man kan inte blindt förlita sig på vad någon sammanfattat av gamla vetenskapliga artiklar till läroböcker för 10 år sedan när allt går framåt och många äldre påståenden har delvis eller fullkomligt motbevisats idag.
Citera
2011-01-22, 00:59
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Blev medlem enbart för att bemöta detta påstående utan grund.

Jag tycker ni sexologer verkar ha svårt att ta till er eller söka information, likadant med aftonbladets skämt till upplysare som verkat glömma bort att det är alla akademikers plikt att läsa och hålla sig uppdaterad med evidensbaserad forskning. Det finns granskade artiklar som tom blivit publicerade i vetenskapliga tidsskrifter för urologi där sträckares förlängningseffekt på erektionslängden är väl dokumenterad även om det inte är samma resultat som tillverkarna lovar.

Forumet Thunder's place (och flera andra som pe-gym m.fl.) har 10000-användare över hela världen där alla ägnar sig åt att försöka förstora penis. Jag tycker verkligen du ska skaffa dig ett konto där och titta på all dokumentation t.ex. Bennett8's framgång, han började med något som utan tvekan skulle diagnosticeras som mikropenis i kliniska sammanhang och har lyckats förlänga penis under erektion, slakt tillstånd och även bredd till mått som vissa tom är över det genomsnittliga. Dessutom är dokumentationen mer pålitlig än i mätningar gjorda av urologer som inte använder sig av den fulla längden intill benet. Dessutom har markörer utvecklats för att förebygga skador.

Beundrar din hängivenhet till att sprida vad du lärt dig av utbildning och klinisk erfarenhet, vilket säkert lugnat många här med komplex men inget är någonsin slaget i sten och det spelar ingen roll om det gäller fysik, biomedicin, urologi eller någon annan vetenskap. Man kan inte blindt förlita sig på vad någon sammanfattat av gamla vetenskapliga artiklar till läroböcker för 10 år sedan när allt går framåt och många äldre påståenden har delvis eller fullkomligt motbevisats idag.

1. Om du hade varit med mig idag och träffat den unge man som förstört sin penis in en av dessa pensissträckare som profitörerna försöker prångla ut så tror jag också att du skulle förstått varför jag försöker informera och envist hålla fast vid "vetenskapligt beprövade metoder".

2. Forskningen ligger långt före den hemida du refererar till.

3. Så snart det finns en metod är säker och fungerar utan att försämra mannens känsel, erektion eller ger andra medicinska biverkningar, så kommer media att rapportera om den metoden så kraftfullt att ingen undgår den informationen. Den metoden ,när den nu kommer, går inte hålla tillbaka
Citera
2011-03-11, 21:10
Medlem
Väldigt intressant ämne vi prata om här på FB.
Jag antar att de personer som har fått smärtor har bara misssköt sig själva och använde apparaten på fel sätt eller ÖKADE på effekten för att få fort som möjligt en snabb effekt och det är vad alla strävar efter.

DEt är exakt samma sak när det gäller Anabola, om man tar anabola försiktigt och gå efter låga doser man får en bra effekt, men tvyärr det som händer att väldigt många när de börjar ta det coh ser effekten ökar de på dosen rejält för att få snabbare effekt och då får man stora bieffekter....som media pratar om då och då.
Citera
2011-06-19, 02:27
Medlem
MissCollies avatar
Alltså... ändrar man storleken i slakt eller erigerat läge?? Har hört att det bara är i slakt, och vad är då meningen? Vad anser du själv vara en "för liten" kuk? *bara undrar*
Citera
2011-06-19, 19:10
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCollie
Alltså... ändrar man storleken i slakt eller erigerat läge?? Har hört att det bara är i slakt, och vad är då meningen? Vad anser du själv vara en "för liten" kuk? *bara undrar*

Främst i erigerat läge är tanken. Du tänker nog på operation där man skär av penisligamenten vilket gör att penis kommer hänga längre utanför kroppen vid slakt tillstånd, men som inte ändrar den erigerade storleken (denna blir dock mindre stabil).

Vet inte vad jag anser som för litet, under 14 cm kanske? Själv har jag ganska normal storlek, men det är alltid kul med större.
Citera
2011-06-19, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
"Once you have your bigger penis, you will be able to gently push into your lover, feeling a new tightness wrapped around your member. As you push deeper than you have ever been before, don’t be surprised when your partner gasps for air and shudders with surprise as she begins to realise what a bigger penis REALLY means."

Det måste verkligen suga att ha komplex.

Min tjej reagerar såhär varje gång, men jag använder inga penisförstoringsmetoder alls.

OnT: Är väldigt skeptisk till alla sånna här metoder, och känner inget behov av dom heller, så nej, jag skulle inte kunna tänka mig att prova.
Citera
2012-02-22, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happydays
Det funkade för mig i alla fall . Jag kände en sorts tacksamhet till FB-communityn, detta är orsaken att jag beslutade mig för att dela med mig av mina positivt överraskande resultat. Här kommer en kopia av det jag precis skrev på en tråd som jag läst de sista dagarna (Den stora kuk tråden, vet ej hur man länkar dit pga jag precis blivit medlam o ej postat förrän nu)

Här kommer det jag skrev där:
Jag trodde knappt på penis förlängare när jag först läste om det seriöst (det var i oktober 2010). Men just här på Flashback fick jag inspiration att testa. Jag började med MaleEdge i november 2010. Den kostar visst mindre än de andra (1200 kr). Den gick dessutom inte bara finna på internetshoppar som kan bli mkt opersonliga, utan jag köpte min i en riktig butik (Martinshop).
De utlovade typ 0.5 cm i måndaden i snitt. Tro det eller ej, min växte 2 cm på 3 veckor men sen har det blivit kanske 5 mm per månad. Inga större negativa biverkningar (förutom en liten knuta pga pressen under ollonet - och det är det hela helt klart värt tycker jag). Bättre o starkare erektion, skönare sex. Jag hatar smärta, men det känns på nåt sått skönt med sträckningen.
Tur man inte är "sexexpert", för då hade man inte vågat testa . Jag ska lägga till att jag läste kanske 20 timmar innan jag bestämde mig, mest på olika forum, inte minst på tillverkarnas egna bloggar.
Jag skiter helt i om folk eller sk experter tror mig. För mig funkade det. Jag hade 14cm lång o 13 tjock. Nu är det 16.5 lång o 13.5 cm tjock. Min tjej tycker det är typ dubbelt så skönt nu, pga jag når längre o djupare, o den fyller liksom mer. Det är mest tekniken o känslan som är viktig rent allmänt. Men i mitt fall har jag inte ändrat nåt annat än längden o lite tjockleken, o detta i sig revolutionerade vad min tjej upplever nu. Hon får typ 3 ggr fler o mkt mera intensiva orgasmer nu.
Jag ville först ha typ 21 eller 23 cm lång, vilket jag nog kunnat få efter 1-2 års användning (3-5 timmar om dan), men min tjej har sagt att hon o hennes tjejkompisar är rädda för kukar som är större än typ 19 eller 20 cm långa. Därför tänker jag stanna på ca 18 eller 18,5 cm. Detta har man också förstått på tjejernas reaktioner på denna roliga tråd.
Det allra mesta går att ändra i livet, tror jag. Innan var jag sjuk, nu är jag aldrig sjuk (pga smart diet mm). Innan mådde jag illa o var ledsen mm. Nu känner jag mig 100-tals ggr gladare o mera harmonisk. Allt är möjligt, inte minst om man vågar gå emot strömmen. O det hjälper ofta att inte ta "experters" begränsa(n)de råd alltför allvarligt. Skam den som ger sig.
Lycka till grabbar!

Hur e den nu då fett sugen på att köpa...
Citera
2012-02-22, 17:55
Medlem
Vilken jävla skit ni lägger pengar på..börja preppa istället
Citera
2012-02-22, 22:31
Medlem
Adam211s avatar
Det finns en metod som funkar för mig i dagsläget. Det är ingen penissträckare utan det är piller som man äter. Naturally huge heter produkten.

Efter 3 veckors användning så har jag märkt att penisen är lite tjockare än vanligt. Jag har ökat 1 cm i längd och 0.5 cm i bredd.
Citera
2012-02-23, 23:45
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
Det finns en metod som funkar för mig i dagsläget. Det är ingen penissträckare utan det är piller som man äter. Naturally huge heter produkten.

Efter 3 veckors användning så har jag märkt att penisen är lite tjockare än vanligt. Jag har ökat 1 cm i längd och 0.5 cm i bredd.

Har du märkt om du har gått upp i vikt också? Det skulle ju kunna bero på att kroppen binder mer vätska eller liknande. Tror inte att pillren siktar in sig direkt på penis.
Citera
2012-02-24, 09:55
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Har du märkt om du har gått upp i vikt också? Det skulle ju kunna bero på att kroppen binder mer vätska eller liknande. Tror inte att pillren siktar in sig direkt på penis.

Jag har gått upp lite i vikt sen jag började ta pillret. Det var någon som kommenterade min viktuppgång för några dagar sen.

Det här är den enda produkt som jag har testat och som funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in