2021-02-13, 11:50
Medlem
Naturdiet 4 shake påsar = räcker det för att hamna i ketos ? Är det hållbart att äta så i 3 veckor om man endast tränar med lätta vikter och tar ca 1 timmes promenader 3 ggr i veckan?

En påse innehåller
110 kcal
10g kolhydrater
12g protein
1,5g fett

4 påsar =
440 kcal
40g kolhydrater
48g protein
6g fett
Möjligen även 2 koppar te ( PG tips)

Någon som verkligen vet?
Citera
2022-05-18, 21:45
Medlem
Är det någon som kört VLCD och fått en fruktansvärt dålig andedräkt och smak i munnen liksom kritvita beläggningar över hela tungan? Typ tredje dagen och det smakar apa i min mun.
Citera
2025-04-04, 12:42
Medlem
TELAVIV91s avatar
Stod ut exakt sju dagar, klarade inte av smaken på dem längre. Hade några favoriter hela tiden men tvingade alla ändå. Sen när jag även äcklades av mina tidigare favoriter la jag av helt.

Har ändå fortsatt och har minst tolv-14 h fasta varje dag, äter grovt rågbröd och kalkon eller annat kött till lunch, eller en portion ärtsoppa till lunch. På kvällen normal mat i rimliga mängder, och försöker hålla nere framförallt mängden ris och pasta.
Slutat med smörgåsar i tid och otid, vilket jag tror gjort mest.
Har minskat från 93 till 80, och siktar på 77kg. Tränar några ggr i veckan, cyklar till jobbet och försöker röra på mig mer bode på jobbet och hemma.

Har alltid varit rätt smal men många års matmissbruk tog ut sin rätt, och jag insåg att jag var på väg mot hundra pannor.

Nu är jag 30% starkare samtidigt som jag är 12-13kg lättare. Det är kul att leva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in