Sitter i klistret, mjligheten att jag nojar kvarstr dock.
Det r s att jag r bosatt i USA, men snuset hr p andra sidan Atlanten r av kvalitn rvskum. Det r antingen smaker som Cherry, Lime eller Jenka. Det r ingenting man uppskattar, kan jag lova er allihopa. Tittade runt p buysnus och liknande sidor, och sg att priserna var relativt hga, mot vad det kan kosta.
Bad en kr vn skicka en stock fr ett tag sedan, fick stocken 3-4 dagar senare. Fungerade felfritt. Men stocken gick t, s bad honom att gra samma procedur terigen.
Skillnaden den hr gngen var att han skickade tv stockar. Nu har jag inte ftt paketet, och det har gtt fem arbetsdagar. Brjar bli lite orolig att jag kastat 1000kr i sjn..
Vad finns det fr regler och lagar angende detta ? Har skt, men ej funnit ngot av vrde tycker jag. Olika infon verallt. Det jag sett p flera stllen r dock att om tullen nu skulle plocka paketet, s fr jag lsa ut det mot moms och annat krimskrams.
Finns risken att de plockar mitt svarta guld, utan att sga ngot och behller det ? Eller kommer detta att g, bara att det kanske tar ngra extra dagar den hr gngen ?