2011-01-07, 22:54
Medlem
Har ftt uppleva annorlunda problem med min skrivare denna vecka. Har windows 7 och en samsung clp-310 och det har funkat ver ett r nu. men nu har jag problem med att skriva ut, och kan inte hitta ngon anledning till felet.

Om jag frsker skriva ut en pdf s str det att jag frst mste installera en skrivare, och om jag frsker ta ut rapporter frn spcs s str det att den inte kan hitta uppgifter om aktuell skrivare.

Dock s gr det jtte bra att skriva ut frn vanliga textdokument, men inget annat vad jag kan hitta. Och jag har laddat hem de senaste drivrutinerna frn samsung.

r det ngon som vet vad som orsakar detta problem?
Citera
2011-01-07, 22:59
Medlem
DollarMakers avatar
du har vl Adobe Reader.?
Citera
2011-01-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DollarMaker
du har vl Adobe Reader.?

Givetvis.....
Citera
2011-01-08, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tocker
Har ftt uppleva annorlunda problem med min skrivare denna vecka. Har windows 7 och en samsung clp-310 och det har funkat ver ett r nu. men nu har jag problem med att skriva ut, och kan inte hitta ngon anledning till felet.

Om jag frsker skriva ut en pdf s str det att jag frst mste installera en skrivare, och om jag frsker ta ut rapporter frn spcs s str det att den inte kan hitta uppgifter om aktuell skrivare.

Dock s gr det jtte bra att skriva ut frn vanliga textdokument, men inget annat vad jag kan hitta. Och jag har laddat hem de senaste drivrutinerna frn samsung.

r det ngon som vet vad som orsakar detta problem?

Windows uppdate har uppdaterat Samsung skrivare. Ta bort uppdateringen.
Prova att g till en gamal terstllnings punkt. DEt funkade fr mig, clp 300.
Citera
2011-01-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musens
Windows uppdate har uppdaterat Samsung skrivare. Ta bort uppdateringen.
Prova att g till en gamal terstllnings punkt. DEt funkade fr mig, clp 300.

Datorn hittar inga gamla terstllningspunkter, s vet du vad uppdateringen heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in