2011-01-07, 22:54
Medlem
Har fått uppleva annorlunda problem med min skrivare denna vecka. Har windows 7 och en samsung clp-310 och det har funkat över ett år nu. men nu har jag problem med att skriva ut, och kan inte hitta någon anledning till felet.

Om jag försöker skriva ut en pdf så står det att jag först måste installera en skrivare, och om jag försöker ta ut rapporter från spcs så står det att den inte kan hitta uppgifter om aktuell skrivare.

Dock så går det jätte bra att skriva ut från vanliga textdokument, men inget annat vad jag kan hitta. Och jag har laddat hem de senaste drivrutinerna från samsung.

Är det någon som vet vad som orsakar detta problem?
Citera
2011-01-07, 22:59
Medlem
DollarMakers avatar
du har väl Adobe Reader.?
Citera
2011-01-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DollarMaker
du har väl Adobe Reader.?

Givetvis.....
Citera
2011-01-08, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tocker
Har fått uppleva annorlunda problem med min skrivare denna vecka. Har windows 7 och en samsung clp-310 och det har funkat över ett år nu. men nu har jag problem med att skriva ut, och kan inte hitta någon anledning till felet.

Om jag försöker skriva ut en pdf så står det att jag först måste installera en skrivare, och om jag försöker ta ut rapporter från spcs så står det att den inte kan hitta uppgifter om aktuell skrivare.

Dock så går det jätte bra att skriva ut från vanliga textdokument, men inget annat vad jag kan hitta. Och jag har laddat hem de senaste drivrutinerna från samsung.

Är det någon som vet vad som orsakar detta problem?

Windows uppdate har uppdaterat Samsung skrivare. Ta bort uppdateringen.
Prova att gå till en gamal återställnings punkt. DEt funkade för mig, clp 300.
Citera
2011-01-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musens
Windows uppdate har uppdaterat Samsung skrivare. Ta bort uppdateringen.
Prova att gå till en gamal återställnings punkt. DEt funkade för mig, clp 300.

Datorn hittar inga gamla återställningspunkter, så vet du vad uppdateringen heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in