2011-01-07, 22:02
Medlem
Hej! Jag behver hitta drivers till min TSSTcorp SH-S203D ganska desperat. Jag kr p windows 7 och den senaste drivern jag laddade ner gjorde att dvdjveln inte ens ppnar sig lngre...

Skulle uppskatta hjlp snabbt d jag frsker formatera om min hrddisk och behver en fungerande dvd spelare. Om jag skriver dethr i fel avdelning gr jag det sklart inte med mening, sg var jag ska skriva det istllet fr att bli sura.
Citera
2011-01-07, 22:12
Moderator
Protons avatar
Underligt, r du sker p att windows inte har inbyggda drivisar fr den dr enheten? Det r vad jag tror, eftersom det sitter en tsstcorp dvd dual layerbrnnare i min maskin, och det funkade utan problem utan trixande.

Vad som dremot hnde mej sjlv frut var att brnnaren jag hade frut av oklar anledning bara la av, i det fallet var jag tvungen att g kpa en ny brnnare fr att komma tillbaka p banan igen. Jag tror snarare det r ett hrdvaruproblem mer n ett drivisproblem, speciellt fr en vanlig fnig dvd-brnnare som windows borde kunna anvnda utan vidare meckande.
Citera
2011-01-07, 22:18
Medlem
Den har andra sidan fungerat prima tills nu nr jag ska brnna saker, fr den har problem att hitta tomma dvds och det var drfr som jag skulle updatera den ifrn frsta brjan.

Tyvrr r man d student och har inte alls pengar att spendera p en ny dvdspelare, s jag skulle fredra att frska f igng den istllet.
Citera
2011-01-08, 12:40
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphaa
Den har andra sidan fungerat prima tills nu nr jag ska brnna saker, fr den har problem att hitta tomma dvds och det var drfr som jag skulle updatera den ifrn frsta brjan.

Tyvrr r man d student och har inte alls pengar att spendera p en ny dvdspelare, s jag skulle fredra att frska f igng den istllet.
Jag frstr, men det var tyvrr precis desamma symptom min gamla dvd-brnnare visade upp. Den ville inte brnna, den ville inte knnas vid ngra brnda skivor, men orginalskivorna funkade prima att lsa ifrn.

Jag tvivlar starkt p att det hr har med ngra drivrutiner att gra, tror mer det r din brnnare som gett upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in