Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
.
Har fljt dig frut rtt stort och vi hade/har samma bekymmer. Frra ret nr jag var p top s hade jag ett grymt system att s fort jag knde tilt s tog jag ut allt och vntade ett par veckor och sedan satte jag in igen och rusha till nsta tilt och s vidare till jag ndde mlet och la av i 4mn.
Citat:
Ursprungligen postat av mrf00l
Jag har ingen pong med mitt inlgg egentligen. Ville bara skriva ngonting.
Bra. Du har fattat trdens mening
Vill inte prata om det men jag vet ocks en kille som tyvr var pengablind och spelade bort flera 100k till banken var tmd

Sista han spelade bort var gaalet minst sagt, var runt 80k p en helg. Gr inte frst hur man knner sig efter ngot sdant men han kom ur skiten efter det och hur det r nu vet jag ej men hoppas han har det bra och sparar pengarna han rullar in
Citat:
Ursprungligen postat av Imaginatior
Du jobbar allts heltid och drar frhoppningsvis in det dubbla /mnad som du klagar ver att ha torskat p ett halvr?
EDIT: Missade ett inlgg dr du skrev att det inte r summan du klagar ver, sorry!

Har varit det tredubbla nst intill varje mnad. Men som du sg sen s r det inte summan som avgr om man r speltorsk eller ej utan tnket vi alla har. Vi spelar alla fr att vi tror oss kunna bli "miljonrer" fast att vi inser gng efter gng att det gick t skogen.