Eftersom att CES berr s mnga anvndare s vill jag dedikera denna trden till dem som anvnder Windows fr att hra Era synpunkter p vad som visades upp och sades. Det jag ska skriva om hrleds till denna filmen frn Microsofts presentation.
http://cnettv.cnet.com/microsoft-key...?tag=api<br />
Xbox 360 - I Sverige betalar man fr Xbox 360 Slim + Kinect 4gb 2700:- (Dustin) + Xbox Live Gold 12 mn fr 499:- (ONOFF) jmfrt med jnkarnas XBS + K 4gb 299 dollar (Wall Mart) + XL G 12 mn fr 44 dollar. Allts betalar vi mer, men vad jnkarna fr som vi inte fr r Zune (har fr mig att deras har [b]fler[b] filmer, Netflix, Hulu och ESPN. S vad jag menar r att det r skit att de fr tillgng till allt det fr mindre pengar.
Windows Phone 7 - Jkligt kul att Windows gr ut med ett nytt OS fr mobiltelefoner som faktiskt ser ut att bli ngot riktigt bra. Vntar sjlv med spnning p min HTC Trophy som kommer imorgon. Den lr inte konkurrera ut varken Android eller iOS, men det ska bli intressant att se vilken roll WP7 fr p marknaden.
Windows 7 - Delen dr de presenterar datorer belyser verkligen varfr det r roligare med flera tillverkare som anvnder ett operativsystem, n t.ex. Apple som str fr bde operativssytem och datordesign sjlva. Mngfalden p dessa datorer de visar upp r helt sjuk, mste ses (!), och visar kanske vad framtiden har att erbjuda.
Lite tankar frn mig om CES 2011, om ngon har sett filmen s kom grna med synpunkter p vad de visade upp