2011-01-07, 01:26
Medlem
JTKs avatar
Eftersom att CES berr s mnga anvndare s vill jag dedikera denna trden till dem som anvnder Windows fr att hra Era synpunkter p vad som visades upp och sades. Det jag ska skriva om hrleds till denna filmen frn Microsofts presentation.

http://cnettv.cnet.com/microsoft-key...?tag=api<br />

Xbox 360 - I Sverige betalar man fr Xbox 360 Slim + Kinect 4gb 2700:- (Dustin) + Xbox Live Gold 12 mn fr 499:- (ONOFF) jmfrt med jnkarnas XBS + K 4gb 299 dollar (Wall Mart) + XL G 12 mn fr 44 dollar. Allts betalar vi mer, men vad jnkarna fr som vi inte fr r Zune (har fr mig att deras har [b]fler[b] filmer, Netflix, Hulu och ESPN. S vad jag menar r att det r skit att de fr tillgng till allt det fr mindre pengar.

Windows Phone 7 - Jkligt kul att Windows gr ut med ett nytt OS fr mobiltelefoner som faktiskt ser ut att bli ngot riktigt bra. Vntar sjlv med spnning p min HTC Trophy som kommer imorgon. Den lr inte konkurrera ut varken Android eller iOS, men det ska bli intressant att se vilken roll WP7 fr p marknaden.

Windows 7 - Delen dr de presenterar datorer belyser verkligen varfr det r roligare med flera tillverkare som anvnder ett operativsystem, n t.ex. Apple som str fr bde operativssytem och datordesign sjlva. Mngfalden p dessa datorer de visar upp r helt sjuk, mste ses (!), och visar kanske vad framtiden har att erbjuda.

Lite tankar frn mig om CES 2011, om ngon har sett filmen s kom grna med synpunkter p vad de visade upp
Citera
2011-01-07, 14:06
Medlem
Kristofer.s avatar
Intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in