Börjat lyssna lite på skrillex nu och tycker han gör äckligt tunga låtar! Tänkte kolla om
nån har koll på liknande artister låtar? Han lirar väl nån blandning av dubstep/electro/fidget?
De flesta andra dubsteplåtar jag hört tycker jag bara är tråkiga då dom oftast är mkt lugnare
och inte lika intensiva som Skrillex låtar....jag gillar bas och tryck.
Grym låt där Roi, ska kolla upp mer med den killen!
Annars kan jag tipsa TS om Feed Me, Spor's andra alias där han gör musik i samma stil som Skrillex. Han har släppt en EP, Feed Me's Big Adventure, som är riktigt bra. Skrillex är sjukt grym, visst, men mycket av det han gör är faktiskt riktigt tråkigt. De första låtarna på Scary Monsters är bra, resten är faktiskt inte så värst roliga tycker jag, remixerna tillför inget bättre till original mixarna heller tycker jag. Feed Me's EP är däremot ett väldigt solitt släpp som håller standarden rakt igenom.
Börjat lyssna lite på skrillex nu och tycker han gör äckligt tunga låtar! Tänkte kolla om
nån har koll på liknande artister låtar? Han lirar väl nån blandning av dubstep/electro/fidget?
De flesta andra dubsteplåtar jag hört tycker jag bara är tråkiga då dom oftast är mkt lugnare
och inte lika intensiva som Skrillex låtar....jag gillar bas och tryck.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!