• 1
  • 2
2011-01-06, 22:04
Medlem
Lacquer-heads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorgonzola
Det jag gr r att ta en bunke eller liknande med varmvatten frn kranen och sen lgga kycklingen i det tills den tinat, funkar vldigt bra.

Ja det funkar ju ocks fast det tar ju sin lilla tid. Kokar man frysta filer gr dom frn frys till tallrik p 10 minuter liksom.
Citera
2011-01-06, 23:43
Bannlyst
Maten blev bra iallafall, funkade kanon att tina i mikron i 5 minuter sen skra smbitar, det r nog inte s noga nr man gr grytor och liknande nr det nd fr koka efter, r vl vrre om man ska steka kanske.
Citera
2011-01-07, 01:07
Medlem
Lnar trden.

r det ngon fara med med att tina kyckligfiler i pse under varmvatten fr att tina dom?
Citera
2011-01-07, 01:14
Medlem
martenihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizz
Lnar trden.

r det ngon fara med med att tina kyckligfiler i pse under varmvatten fr att tina dom?

Inte vad jag har mrkt av iallafall - ser inte att ngot skulle kunna bli farligt direkt och jag har inte mrkt att det smakar mrkvrt smre fr den delen.
Citera
2011-01-07, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martenih
Inte vad jag har mrkt av iallafall - ser inte att ngot skulle kunna bli farligt direkt och jag har inte mrkt att det smakar mrkvrt smre fr den delen.

Lter bra. Fr s snabbtinar jag kyckling flera gnger i veckan och jag har precis som du aldrig mrkt av att jag blivit dlig eller att smaken r smre
Citera
2011-01-18, 18:38
Medlem
Brukar lgga dom i en vl frsluten pse sedan slnga den i badkaret med rinnande varmvatten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in