Citat:
Ursprungligen postat av
teenslave02
Jag r en Of/fansly content creator dr jag tillsammans med min gare gr BDSM content. Jag undergiven och han dominant. Dock mrker vi av att majoriteten av mnnen som skriver r extremt undergivna mn. I brjan var det inget som intresserade mig d jag sg mig sjlv som 100% undergiven men ju mer dessa mn skrev ju mer brjade jag fantisera med tanken att dominera dessa framfr min man. Det vxte till den grad att jag faktiskt skaffade mig 2-3 undergivna mn dock endast via ntet men ju mer erfarenhet som jag fr ju mer vxer tanken p mig att dominera en liten sissy....
S jag tror att ni skulle bli frvnade ver hur mnga mn som faktiskt gr igng och fantiserar p detta!
Jag blir inte det minsta frvnad. Men mrkertalet r stort eftersom mnet r s tabubelagt, att som man underkasta sig en kvinna sexuellt och kanske ven socialt och mentalt r inte ngot man pratar om i bastun med polarna! Man hller det fr sig sjlv och fantiserar nr man runkar eller mjligen har vaniljsex med frugan som inte heller vet ngot om dessa fantasier.
Sjlv hade jag turen att, efter ett 20-rigt miserabelt ktenskap, hitta en kvinna dr jag krde med ppna kort frn brjan.
- Du r min hrskarinna, gudinna och slavgare. Du fr gra vad du vill med mig utom bajs och permanenta skador.
Hon har vuxit in i rollen successivt och idag r det en sjlvklarhet att hon bestraffar mig, antingen fr ngot jag gjort eller i rent frebyggande syfte.