2019-09-10, 20:57
Medlem
Jag tycker om att domineras av bde smala och mulliga och tjocka/fetta tjejer. ven yngre och ldre tjejer/kvinnor.
Det r sknt p olika stt med olika tjejer som skiljer sig i lder och kroppsvikt .
Det viktiga fr mig r att tjejen eller damen skall njuta av att frnedra mig p olika stt, grna genom att urinera eller bajsa p mig . Men ven att hon kan anvnda lite mjuk vld r inget fel 🤗
Citera
2024-06-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeriodcTablware
h gud, dominanta tjejer r det mest underbara som finns.
Min flickvn r riktigt dominant i sngen vilket jag lskar.

Min favorit r nr hon rider mig samtidigt som hon stryper mig s hrt s jag nstan svimmar, finns inget sknare. Eller nr hon rider mig hrt samtidigt som hller fast mina handleder, det r sjukt underbart.

Nice! Hrligt med tjejer som tar initiativ, vet vad de vill och r dominanta i sngen!
Citera
2024-06-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optionalname
Nice! Hrligt med tjejer som tar initiativ, vet vad de vill och r dominanta i sngen!

Ja verkligen
Citera
2024-07-28, 23:29
Medlem
Blir avundsjuk p en del personers upplevelser d jag sjlv har vldigt begrnsad erfarenhet av att vara slav.

Vart p lite strippklubbar dr jag blivit frnedrad p olika stt och ftt kyssa strippans ftter r vl min erfarenhet
Citera
2024-07-29, 10:01
Medlem
Jag r en Of/fansly content creator dr jag tillsammans med min gare gr BDSM content. Jag undergiven och han dominant. Dock mrker vi av att majoriteten av mnnen som skriver r extremt undergivna mn. I brjan var det inget som intresserade mig d jag sg mig sjlv som 100% undergiven men ju mer dessa mn skrev ju mer brjade jag fantisera med tanken att dominera dessa framfr min man. Det vxte till den grad att jag faktiskt skaffade mig 2-3 undergivna mn dock endast via ntet men ju mer erfarenhet som jag fr ju mer vxer tanken p mig att dominera en liten sissy....

S jag tror att ni skulle bli frvnade ver hur mnga mn som faktiskt gr igng och fantiserar p detta!
Citera
2024-07-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teenslave02
Jag r en Of/fansly content creator dr jag tillsammans med min gare gr BDSM content. Jag undergiven och han dominant. Dock mrker vi av att majoriteten av mnnen som skriver r extremt undergivna mn. I brjan var det inget som intresserade mig d jag sg mig sjlv som 100% undergiven men ju mer dessa mn skrev ju mer brjade jag fantisera med tanken att dominera dessa framfr min man. Det vxte till den grad att jag faktiskt skaffade mig 2-3 undergivna mn dock endast via ntet men ju mer erfarenhet som jag fr ju mer vxer tanken p mig att dominera en liten sissy....

S jag tror att ni skulle bli frvnade ver hur mnga mn som faktiskt gr igng och fantiserar p detta!

Jag blir inte det minsta frvnad. Men mrkertalet r stort eftersom mnet r s tabubelagt, att som man underkasta sig en kvinna sexuellt och kanske ven socialt och mentalt r inte ngot man pratar om i bastun med polarna! Man hller det fr sig sjlv och fantiserar nr man runkar eller mjligen har vaniljsex med frugan som inte heller vet ngot om dessa fantasier.
Sjlv hade jag turen att, efter ett 20-rigt miserabelt ktenskap, hitta en kvinna dr jag krde med ppna kort frn brjan.
- Du r min hrskarinna, gudinna och slavgare. Du fr gra vad du vill med mig utom bajs och permanenta skador.
Hon har vuxit in i rollen successivt och idag r det en sjlvklarhet att hon bestraffar mig, antingen fr ngot jag gjort eller i rent frebyggande syfte.
Citera
2024-07-31, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Jag blir inte det minsta frvnad. Men mrkertalet r stort eftersom mnet r s tabubelagt, att som man underkasta sig en kvinna sexuellt och kanske ven socialt och mentalt r inte ngot man pratar om i bastun med polarna! Man hller det fr sig sjlv och fantiserar nr man runkar eller mjligen har vaniljsex med frugan som inte heller vet ngot om dessa fantasier.
Sjlv hade jag turen att, efter ett 20-rigt miserabelt ktenskap, hitta en kvinna dr jag krde med ppna kort frn brjan.
- Du r min hrskarinna, gudinna och slavgare. Du fr gra vad du vill med mig utom bajs och permanenta skador.
Hon har vuxit in i rollen successivt och idag r det en sjlvklarhet att hon bestraffar mig, antingen fr ngot jag gjort eller i rent frebyggande syfte.

Glad fr din skull!!! <3
Det r sorligt att folk inte vgar leva ut mer ppet..
Citera
2024-07-31, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teenslave02
Glad fr din skull!!! <3
Det r sorligt att folk inte vgar leva ut mer ppet..
Tack! Jag mr bttre n ngonsin sedan jag trffade min hustru och underordnade mig henne. Hon r snll och frltande men nr hon bestraffar mig s tvingas jag ligga naken ver hennes kn eller st bjd ver kksbordet medans hon ger mig s mycket stryk p stjrten att jag helst inte sitter p tv dagar. Ibland, inte alltid, avslutar hon med att knulla min rd-lila stjrt med en strap-on bara fr att jag verkligen skall frst vem som bestmmer. Det gr ont dr och d men eftert fr jag lgga mig ver hennes kn medans hon smrjer mig med salva. Sedan fr jag ligga med huvudet i hennes kn nr hon tittar mig djupt i gonen och frklarar att hon lskar mig och hon gr det hon gr fr att jag som man skall frst att jag r underordnad kvinnor och mste lra mig att lyda.
Det r helt underbart och funkar i vrat frhllande.
Citera
2024-08-01, 20:21
Medlem
erikp121s avatar
Jag r evigt singel, men det enda som hade kunnat f mig ur singelskapet hade varit en redig femdomrelation.

Yass Queen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in