2011-01-30, 15:45
Medlem
WERYs avatar
Dom kan ha två oxå. Kolla i en av länkarna i första inlägget så hittar du en film med en sådan amazon
Citera
2011-01-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Dom kan ha två oxå. Kolla i en av länkarna i första inlägget så hittar du en film med en sådan amazon

Om du blir tagen av amazoner kommer du bli knullad av amazoner med ett bröst också, helt garanterat!
Citera
2011-01-31, 18:31
Medlem
WERYs avatar
Möjligtvis men jag har nog inte ont av det. Måste ju ändå lägga fokus på knullandet

Häromdagen såg jag på filmen The Big Bird Cage som innehåller en scen där en fångvaktare blir våldtagen av kvinnliga interner. För att tysta hans skrik gör en annan av brudarna en facesitting som hon njuter av. Var jävligt skoj att se det
Nu var dom inte vältränade men det var ändå minnesvärt
Citera
2011-01-31, 22:07
Medlem
GregerMoeks avatar
Citat:
Så du ser en dominans i att en tjej tar massvis med initiativ?

Antar att jag ser det som dominans om man bestämmer hur allt skall gå till och den andra bara följer.
Inte med order och hot om straff osv osv.

När jag läste om Wikipedias definition på sexuell dominans antar jag dock att jag kanske misstolkade lite.
Förlåt! Gott att se att ni alla verkar ha hittart er nisch dock. =)
Citera
2011-02-01, 23:06
Medlem
WERYs avatar
Nja var inte så hård mot dig själv. Finns ju olika sorters dominans och det måste innehålla straff och smisk utan det funkar om även om tjejen vet vad hon vill och beordrar det. Dominans är så mycket mer än smisk. Hon ska ju ha pondus oxå
Citera
2011-02-14, 09:42
Bannlyst
Skulle kunna tänka mig att prova på detta någon gång. Fast mer som grevinnan och betjänten
Citera
2011-02-14, 13:16
Bannlyst
Det är gött när tjejer tar kommando sexuellt.Dock är många livrädda för det

Tjejer bli lite strängare och elakare sexuellt
Senast redigerad av sickside 2011-02-14 kl. 13:21.
Citera
2011-02-14, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Det är gött när tjejer tar kommando sexuellt.Dock är många livrädda för det
Man kan ju tycka att det är mer naturligt än att de inte skulle göra det. Se bara på lille Fridolf eller Mårten Gås i Kalle Anka. Farmor Anka förtar sig inte allt för mycket och stackars Mårten får nästan aldrig en lugn stund
Citera
2011-02-14, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Man kan ju tycka att det är mer naturligt än att de inte skulle göra det. Se bara på lille Fridolf eller Mårten Gås i Kalle Anka. Farmor Anka förtar sig inte allt för mycket och stackars Mårten får nästan aldrig en lugn stund

Men det är ju ganska o-sexiga figurer.

Är bara att konstatera att dom flesta tjejer vill vara undergivna tyvärr.
Citera
2011-02-15, 22:16
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Skulle kunna tänka mig att prova på detta någon gång. Fast mer som grevinnan och betjänten

Fröken Julie som rollspel?
Citera
2011-02-15, 22:44
Bannlyst
Citat:
Fröken Julie som rollspel?
Ja ungefär så hade jag tänkt.
Citera
2011-02-20, 01:14
Bannlyst
Princess Donna och Maitresse Madeline är två riktigt sexiga, dominanta kvinnor. Men dom leker nog mest med flickor tror jag. Gött är det iallafall att se dom i action.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in