Citat:
Ursprungligen postat av PeriodcTablware
Bertta mer om Svarta nkanmodellen?
Ja men den r vl vlknd av alla. Hon gifter sig med en rik man och antingen skiljer hon sig s hon fr flera miljoner i "ktenskapsvederlag" eller s mrdar hon honom och rver varje peng som finns i frmgenheten och sedan gr hon vidare till nsta och gr samma sak av ngotdera ovannmnda alternativ
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Har dock riktigt hga krav p utseendet. Skulle aldrig vilja bli dominerad & frnedrad av en tjej jag inte tycker r attraktiv.
Fast rent hypotetiskt skulle det ju kunna vara upphetsande om det r ngon man tycker r ful eller motbjudande men som samtidigt har s stor makt ver en att man inte kan kmpa emot och d tas ju akten till en helt ny niv.
Man blir cklad av personen men nr man inser att man inte kommer undan s blir man ktare av det. Ngot jag har funderat p ibland s kanske man skulle testa. Inte fr att jag tror jag vill det men det tls ju att tnkas ver
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Du tycks vara en vluppfostrad tingest.
Hmm lt mig gissa, du r en stenhrd domina, Roxy?
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Oj vilka mn ni r allts. Manligheten fldar

r vl en frga om valfrihet. Sjlv valde jag att utveckla mig sjlv som mnniska istllet fr traditionell man och jag mrker hur jag uppnr mnskliga potential s det har sin frdel. Nackdelen dock r ju att den stereotypa alfahanen r det enda som rknas och d kan man inte rkna med att f dejta s ofta. Mnskligheten fldar
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
WERY, ge oss mer!

Av vad?