Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Vad har du fr negativa erfarenheter av femdom i vstra Sverige? Skulle vara intressant att hra
Ta ett pm om du vill veta, men jag tycker att det r trkigt att det r mnga par/lekkamrater p festerna och tillstllningar srskilt femdomfesterna. Sedan kan de som fixar festerna vara mer rliga. En fest jag var p i april. Var vi vl typ 4 kvinnor och 12 mn. Inget roligt d alls anser jag. Sedan r det fr mycket prat och fr lite lek anser jag. Personligen skulle jag vilja att alla leker med alla, eftersom jag skulle slippa knna mig utanfr gemenskapen p de hr tillstllningarna. Om alla leker med alla, allts undergiven och Domina. Det tror jag skulle skapa mer gemenskap, delaktighet och tillhrighet.
Sedan just nu p darkside, s finns det en hel del kvinnor som hnger ut varenda jvla mail de fr och fast man rapportera det hr till moderingen. Vljer det ta sidan till kvinnors sida hela jvla tiden.
Allts folk hnger ut folk som skriver s hr p darkside.
Hej
Vill du ha en liten slav lite d och d?
Sdana mail hngs ut, vilket jag inte tycker okej med namn och s.
Hur fan gr folk p krogen.
Vissa mn gr fram p krogen och sger
Hej
Vill du knulla? (Vissa mn fr napp p det hr sttet)
Frga r hur dessa jvla Dominor framfrallt unga som r s jvla lttkrnkta s att det r skrmmande! Skulle reagera om de r p krogen och ngon frgar. Hej skall vi knulla? Skall de skapa en blogg d och hnga ut mannen som frgade. Enda skillnaden r vl att de kanske inte vet vad mannen heter i irl.
Patetisk r darkside anser jag och det hr r nog ett problem som hela hbtrrelsen behver va upp anser jag att inte vara s lttkrnkta. Med andra ord respektera andra mnniskors sikter, ven om de inte delas med er. Det r det ni vill ha frn andra, s d fr ni vl vara det sjlva ocks.
Sdana saker fr man inte heller sga p darkside anser jag. I mitt tycke just nu r darkside en mer hbtsida, n en bdsmsida.