2011-07-07, 19:08
Medlem
teqqans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettansprettan
Jag älskar å dominera men ska det bli häftigt krävs det att killen får igång mig först.. en kille som e med på det hetsar en inte direkt jag behöver bli provoserad för å bli farligt dominant.
Provoserad blir jag av att han själv har temprament och försöker dominera.
Min pojkvän vill inte bli dominerad vilket gör mig jäkligt taggad
Det kan sluta med att jag sitter och slår honom i ansiktet tex.

När jag hade mens vägrade han sex så våldtog jag honom det blev en het svettig kamp på ett par timmar innan han vart såppas fastbunden att jag kunde ta honom.
Jag fick brottas, trycka upp honom mot väggar och bryta upp toadörren med en skruvmejsel, slå honom med ett skärp innan jag slutligen hade honom fint fastspänd i min säng.

Haha! WOW
När skärpet dök upp sprang jag in på toan och gömde mig, men rejält upphetsad.. Du är genuint ond, I like.
Senast redigerad av teqqan 2011-07-07 kl. 20:05. Anledning: Mer barnvänligt..
Citera
2011-07-08, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Oj vilka män ni är alltså. Manligheten flödar
Riktiga män här ju. Finns ju inget manligare än att få en dildo uppkörd av ett sliddjur.
Citera
2011-07-09, 00:55
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettansprettan
Jag älskar å dominera men ska det bli häftigt krävs det att killen får igång mig först.. en kille som e med på det hetsar en inte direkt jag behöver bli provoserad för å bli farligt dominant.
Provoserad blir jag av att han själv har temprament och försöker dominera.
Min pojkvän vill inte bli dominerad vilket gör mig jäkligt taggad
Det kan sluta med att jag sitter och slår honom i ansiktet tex.

När jag hade mens vägrade han sex så våldtog jag honom det blev en het svettig kamp på ett par timmar innan han vart såppas fastbunden att jag kunde ta honom.
Jag fick brottas, trycka upp honom mot väggar och bryta upp toadörren med en skruvmejsel, slå honom med ett skärp innan jag slutligen hade honom fint fastspänd i min säng.

Detta var ju bara för härligt. Är du stor till växten, är du vältränad? Ser fram emot fler historier till denna tråden från dig tack
Citera
2011-07-09, 01:41
Medlem
Femdom är jävligt sexigt. Jag är inte en undergiven person, tvärtom, och jag är emot feminism och sånt, men det är något visst med att bli dominerad sexuellt av en kvinna.
Det jobbiga är att det är så få kvinnor som gör det, och de som gör det är oftast för extrema och gör saker som jag tycker är sjuka, och de har gjort en organiserad grej utav det.

Bondage, tortyr, speciella dräkter och saker som inte är relaterade till sexet är bara avtändande och vidriga. Det känns mest som porrskadade psykfall som sysslar med sånt.

Vanlig femdom är det som lockar. Fastbundna händer men inte mer, att kvinnan tar allt vad hon vill ha, markerar dominans, utdelar smärta men inte överdriver, får utlopp för sin sexualitet och sina fetischer, kort och gott unyttjar en totalt för sig själv oavsett om jag vill. Det är hennes njutning och dominans som är det sexiga, inte förnedring, äckel och smärta. Visst, om grejerna hon tänder på är förnedrande och så så är det fine, men det är hennes tillfredsställelse som är det sexiga, inte förnedringen och smärtan i sig.

Jag har blivit dominerad ett par gånger och det har varit sjukt sexigt samtidigt som det varit jobbigt på samma gång och det är det härliga. Att hon gör det hon vill och skiter i resten, vill hon snuska sig eller orsaka smärta så gör hon det. Det har dock bara varit vid ons och med kk, aldrig med en flickvän och det känns som att det är just med en flickvän som det skulle vara bäst.

I alla mina förhållanden så har tjejerna varit följsamma och undergivna, jag har inget emot det men jag vill att de ska ta vad de förtjänar och dominera ibland. Att snacka med dem om det dödar hela grejen, det blir ingen dominans eftersom det inte är spontant och man är helt med på det. Speciellt när tjejen frågar om det är nåt visst man vill att de ska göra eller frågar efteråt om det var bra, eller när de är försiktiga eller ber om ursäkt när de råkar göra nåt som gör ont eller så.
En gång som faktiskt var rätt bra var när ett ex band fast mig och sen satt framför mig och lekte med sig själv länge och väl precis framför mina ögon och sen tog för sig av både tungan och snorren. Det var även spontant, men det var inte tillräckligt hårt.

Visst har det hänt att nån kåt tjej tvingat sig på en, tvingat till sig sex eller slick, eller haft sex med mig när jag sovit, tekniskt sett våldtagit en. Men det har aldrig varit mer än så, och det känns ganska normalt, nåt som kåta tjejer gör ibland.

De tjejer som faktiskt dominerat mig (inga flickvänner) är såna som är någorlunda vana vid det och därför känns det inte särskilt spontant och så. Det man vill ha är en kvinna som helt plötsligt får för sig att hon ska ta för sig och gör det utan hämningar. Det känns som att det flera gånger varit nära att hända, men aldrig riktigt hände.

Det är så sjukt tändande.
Citera
2011-07-20, 22:21
Medlem
Jodå, visst har man en del sådana fantasier. Mitt ex brukade hålla fast mina armar och trycka ner dem samtidigt som hon red, alternativt att hon tryckte ned armarna med hjälp av sina knän, och jag gick alltid igång som fan på det. Det är även mysigt att bli avrunkad samtidigt som man skedar, med tjejen bakom.

För övrigt skulle jag gärna bli fastspänd och antastad å det grövsta av Lena Endre, gärna i flera timmar. Nigella Lawson är en annan kvinna jag gärna blivit dominerad av. Tänk att få ligga och gosa med hennes bröst samtidigt som hon runkar av en flera gånger i rad. Halleluja!

Fan vad jag saknar regelbundet sex, har levt i celibat i flera veckor nu
Citera
2011-08-28, 22:03
Medlem
jag vet inte vad som ska skrivas eller diskuteras här men, jag kan i alla fall säga att jag håller med om att man vill att någon sexig tjej ska ha en slynig och bossig attityd och sexberoende som får henne att tvinga mig att slicka henne och vara hennes sex slav och tildfredställa henne och liknande med jag ska inte vara hennes moneyslave eller något sånt.
Citera
2011-08-30, 19:53
Medlem
WERYs avatar
Det sexuella är vad som diskuteras så vill man vara sexslav så passar det in i denna tråden. Är det någon som vill vara moneyslave så är det inte förbjudet men då bör man starta en tråd om det i ekonomiforumet istället
Citera
2011-12-20, 03:16
Medlem
gipuzkoas avatar
En gång drömde jag att jag var själv ute på någon savann och gick runt. Stötte då på ett par kvinnor klädda i "stenålderskläder". De bad mig att följa med dem eftersom jag var så hungrig och törstig till deras grotta där de hade allt jag önskade. När vi väl kom dit så fick jag en av dem över mig och i en bensax så jag tillslut svimmade. Vaknade av att de bundit fast mig och en av dem red medan en annan satt i mitt ansikte.

Sen vaknade jag.. denna dröm hade jag för ett par år sedan och jag tänker på den fortfarande. Måste nog vara det bästa som skulle kunna hända mig.

Därav min avatar..
Senast redigerad av gipuzkoa 2011-12-20 kl. 03:33.
Citera
2011-12-24, 00:15
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag älskar dominanta tjejer

Sen om jag skulle vilja ta det från fantasi ==> verklighet är en annan sak..
Citera
2011-12-27, 15:40
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Femdom är jävligt sexigt... Massa text

Vilket härligt inlägg; fint skrivet och bra förklarat.

Femdom är så väldigt speciellt, oavsett vilken inriktning det handlar om. Bara en sån sak som att en liten tjej i min storlek kan få ha kontroll över en man stor nog att bryta av henne på mitten. Som att ha en grizzly i koppel.

Undrar varför vissa män är så väldigt emot detta, handlar det om mer än sexuella preferenser? Är det den sårbara manligheten som gör sig påmind?
Citera
2011-12-27, 16:39
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana

Femdom är så väldigt speciellt, oavsett vilken inriktning det handlar om. Bara en sån sak som att en liten tjej i min storlek kan få ha kontroll över en man stor nog att bryta av henne på mitten. Som att ha en grizzly i koppel.

Undrar varför vissa män är så väldigt emot detta, handlar det om mer än sexuella preferenser? Är det den sårbara manligheten som gör sig påmind?

Jag tror det handlar om prestige. Att inte vika ner sig för en kvinna oavsett hur lockande det än verkar så är en man mån om att inte förlora ansiktet och visa sig svag. Att bli bossad av sin kvinna är inte direkt förknippat med den maskulina sidan som stipulerar styrka. Sen har nog inte alla män vare sig modet eller intresset av att kräla som ett ynkligt kräk inför en gudinna. Det är därför piskan uppfanns.
Citera
2011-12-27, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana

Jag skulle tippa på att det mest är rädsla för smärta och förnedring i allmänhet, men "manligheten" är så klart också en faktor som spelar in. Dumheter helt enkelt. Inbillad prestige går före upplevelser för de flesta, löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in