• 1
  • 2
2011-01-05, 17:37
Medlem
Tjenare, förlåt för en fett konstig rubrik, men jag är fett borta för tillfället...
har tagit ungefär 1650mg lyrica + en bärs... jag känner mig sjukt borta nu fattar inte mycket alls....

är det okej att ta in till bärs ? är det farligt eller är det bara köra, kommer det boosta ?

Vi kan väl diskutera lite alkhol & lyrica vore nice med lite trevligt folk som kan kommentera lite, som är lite rutinerade

Tacksam för vettiga svar, och ligger tråden fel, så får gärna någon flytta den till någon "vettigare" =)

peace out flashback!
Citera
2011-01-05, 17:44
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Lyrica är ju känd för att boosta dom flesta drogerna, speciellt alkohol då rusen är rätt så lika.
Men jag tror inte att du dör av en öl till, testa?

Och ja, tråden ligger fel. Den borde ligga i "övriga droger".
Citera
2011-01-05, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Lyrica är ju känd för att boosta dom flesta drogerna, speciellt alkohol då rusen är rätt så lika.
Men jag tror inte att du dör av en öl till, testa?

Och ja, tråden ligger fel. Den borde ligga i "övriga droger".

Okej, fett nice för jag är inne på den andra, och känner att det boostar lite faktiskt !

Okej, mod får gärna skicka iväg den till Övriga droger !
Citera
2011-01-05, 17:55
Medlem
Jag körde ett lyrica race några dagar innan nyår med doser uppemot 6g per dag och jag söp ganska rejält varje dag då med, ingen fara alls! men som man bäddar får man ligga, jag är fortfarande inte återställd jävlar vilken otäck AT, suck you learn as you grow
Citera
2011-01-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Jag körde ett lyrica race några dagar innan nyår med doser uppemot 6g per dag och jag söp ganska rejält varje dag då med, ingen fara alls! men som man bäddar får man ligga, jag är fortfarande inte återställd jävlar vilken otäck AT, suck you learn as you grow

körde lyrica, hasch, och imovane..... dagen efter var inte kul allllls! - men vilket jääävla rus alltså... skärmen vingla, fick hallinicationer (?) och massa skit... var svin roligt - men ska ta mig en tredje bärs nu och kolla
Citera
2011-01-05, 19:06
Medlem
Har tagit snart 5 öl, och lyrican är samma som förr... hört att jag kan få kramper, men nja... känner mig bara full/flummig typ.... jag dricker upp 5e ölen, sen får vi se som händer... kommer det hända något??
Citera
2011-01-05, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steriliseradjordgubbe
Har tagit snart 5 öl, och lyrican är samma som förr... hört att jag kan få kramper, men nja... känner mig bara full/flummig typ.... jag dricker upp 5e ölen, sen får vi se som händer... kommer det hända något??

lycrica e ju antidepp, påverkar inte alkoholens inverkan märkvärt...varför inte nöjja sig med alkoholen enbart?
Citera
2011-01-05, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
lycrica e ju antidepp, påverkar inte alkoholens inverkan märkvärt...varför inte nöjja sig med alkoholen enbart?
källa FASS "Patienter avråds från att dricka alkohol under användningen av LYRICA."
alltså inte farligt för då hade det stått det
Citera
2011-01-05, 22:07
Medlem
Citat:
källa FASS "Patienter avråds från att dricka alkohol under användningen av LYRICA."
alltså inte farligt för då hade det stått det

Blev riktigt slö av att dricka 5 öl + 1650mg lyrica... dock blev jag pigg igen när jag fick i mig lite mat, nu får jag nöja mig med lite andra grejer!

Men som sagt, 5 öl + lyrica utan mat så blir man riktigt slö!
bättre att bara köra rikligt med lyrica så är du skön ett riktigt bra tag
Citera
2011-01-05, 22:28
Bannlyst
Man bör inte blanda lyrica med alkohol, visst det funkar men det finns risk för andningsdepp precis som johnfowles säger (om det var det du menade, såg att du skrivit antidepp).
Ta för guds skull inga monster doser med lyrica och alkohol och vise versa.

steriliseradjordgubbe > Om det här är första gången du tar lyrica så är det för det första idiotiskt att ens börja på sådana doser, för att sedan blanda med alkohol? Drick inget mer ikväll är mitt tips.
Citera
2011-01-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
Man bör inte blanda lyrica med alkohol, visst det funkar men det finns risk för andningsdepp precis som johnfowles säger (om det var det du menade, såg att du skrivit antidepp).
Ta för guds skull inga monster doser med lyrica och alkohol och vise versa.

steriliseradjordgubbe > Om det här är första gången du tar lyrica så är det för det första idiotiskt att ens börja på sådana doser, för att sedan blanda med alkohol? Drick inget mer ikväll är mitt tips.

Jag har tagit det innan, så det är inga problem.. dock första gången med alkohol - så det var det jag var nervös över, men nu är jag bara hur go som helst, och det lär ju ha slått för längesedan isåfall, så jag tror det är ganska lugn nu

5 öl + 1650 lyrica : du blir sömning, men sedan blir du bara mysig =)

Mvh
Citera
2011-03-08, 02:35
Medlem
shr00mzxzs avatar
Citat:

Lyrica är inte antidepp, det är ångestdämpande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in