Idag prenumererar jag inte på någon tidning eftersom jag flyttat utomlands, men innan jag flyttade prenumererade jag på dessa:
Adoremus in Aeternum
Sveriges enda sant katolska tidning. Adoremus kämpar mot den modernisering och anti-krsistendom som dominerar den katolska kyrkan efter det andra Vatikankonciliet (mässor på svenska, samtal med andra religioner o.s.v.). Kämpar också för att bevara det svenska, bland annat genom att uppmana sina läsare till att rösta på Nationaldemokraterna i valet 2002.
Book Happy
Ett bok-fanzine utgett av Donna Kossy. Handlar om alla former av konstiga böcker av de slag man kan hitta billigt på Myrorna eller i antikvariats femkronors lådor. Dålig skönlitteratur, äcklig alternativ medicin och otroliga självbiografier. Även en del UFO och konspirationsmaterial. Innehåller både artiklar om dåliga böcker och utdrag ur dessa böcker.
Carmel-nytt
Profetisk tidning från norr.
Expo
Expo har alltså återuppstått som egen tidning. Expo är fortfarande en mycket bra tidning för den som intresserar sig för nazism, rasism och annan intolerans, inom och utom Sverige. Den intensiva närbevakningen av svenska högerextremister i form av 'Kalendariet' är dock borta. I stället verkar varje nummer ha ett tema.
Flammor
En uppenbarelsegrundad nyhetstidning. Många notiser som illustrerar Satans arbete för en ny världsordning.
Flashback
Idag kanske mest känd som hemsida och e-nyhetsbrev men också en papperstidning. Mycket läsvärd och spretig om sådant som skulle kunna kallas för 'underground'.
Fortean Times
Den bästa tidningen om alla sorters underliga saker. Alltid intressant, läsvärd, pålitlig och med en mycket bred spridning på sitt material. FT har också mycket bra bokrecensioner.
Galago
Bra serier.
Genesis
En tidskrift för svenska kreationister. Kämpar mot den evolutionsläran och den materialism som följer i dess spår. Har också andra artiklar om bokstavlig bibeltolkning.
PALME-Nytt
Sven Aners nyhetsbrev om Palmemordet. Påminner väldigt mycket om hans böcker. Här kan man följa hans (i bland framgångsrika) kamp mot diverse myndigheter för att få ut handlingar som på olika sätt berör Palmemordet. Man får också ta del av de brev han skickar till olika personer för att väcka intresse för mordet på Palme.
Steamshovel Press
Den bästa och mest läsvärda konspirationstidning jag sett. Steamshovel Press lyckas med den svåra balansgången mellan att vara underhållande och trovärdig. Redaktören Kenn Thomas har också ett intresse för litteratur och senaste numret (#17) innehåller tidigare opublicerade intervjuer med William Burroughs, Allen Ginsberg och Timothy Leary. Tidningen har en mycket läsvärd insändarsida.
UFO-aktuellt
Ett bra sätt att hålla sig informerad om vad som händer i UFO-världen. I 'Press spegeln' sammanfattas vad som skrivits i svensk press om UFOn och liknande och i 'Utblick' rapporteras vad utländska UFO-tidningar skrivit om. Tidningen har också då och då någon intressant artikel.