2011-01-05, 17:07
Medlem
Hej. Har blivit aktiv på forumet Darkside och har där börjat snacka med en tjej som jag hoppas på att kunna få träffa i verkligheten.
Ni som har erfarenhet av detta, vad är bra saker att göra på första träffen? Känns som att det kanske är dumt att bjuda hem henne och ta emot med piska i hand, även om jag vet att hon gillar smisk.
Är det bättre att göra någonting som inte är sexrelaterat vid första dejten? För att båda skall få mer förtroende till varandra?
Brukar era första dejter sluta med sex?

Hon är alltså undergiven och jag Dominant Man.

Vi är båda unga (jag 20, hon 18) och iaf jag är ny inom BDSM, gissningsvis har inte hon heller speciellt mkt erfarenhet.
Citera
2011-01-05, 17:30
Medlem
Tror nog en bra början är att träffa ute i publik. Kanske för fika eller för pizza eller någe sådant. Så får båda chansen att pejla läget om det är en knäppskalle eller inte. Är ju dumt att ta sånt hemma första dejten så ligger man där fastbunden och bruden tar fram yxan ur ryggsäcken och börjar greja med kulorna.
Citera
2011-01-05, 17:40
Medlem
Glad...s avatar
Gå ut och ät eller liknande och prata igenom vad ni vill få ut, vad ni gillar, och hur ni tänker er relationen första gången. Träffas inte hemma hos någon utan på ett neutralt ställe där det finns folk omkring er men där ni ändå kan få sitta ifred och prata.

Det är jätteviktigt att träffas och känna av varandra och prata, när det kommer till BDSM viktigare än någonsin. Det måste finnas en trygghet i grunden och den kan ni känna av i neutralt läge först. Dessutom kan det vara väldigt upphetsande att bara prata men inte mer första gången.
Citera
2011-01-05, 19:41
Medlem
Mitt tips är lär av nån erfaren först. För vad gör du om hon crashar som fan. Och du inte kan ta hand om henne.

Slutar väl med att vi får läsa att en 20 årig kille lekte Master och fuckade upp det så inihelvete och nu sitter häktad för att hennes polare eller mamma satte dit dig.
Citera
2011-01-05, 19:56
Medlem
Gibbledygooks avatar
Åh men du är så jevla dominant jävla patraskpojke som måste fråga här hur du ska göra.
Börja med att låta henne bajknulla dig det första ni gör så kanske du kommer igång sen.
Citera
2011-01-05, 23:27
Medlem
Janus-Richmonds avatar
felpost
Senast redigerad av Janus-Richmond 2011-01-05 kl. 23:44.
Citera
2011-01-05, 23:28
Medlem
Janus-Richmonds avatar
felpost nr2 beklagar, hade flera trådar öppna och svarade i fel
Senast redigerad av Janus-Richmond 2011-01-05 kl. 23:45.
Citera
2011-01-06, 11:40
Medlem
Första träffen:
Alltid ute på stan bland folk. Ni fikar, pratar lite, känner lite på varandra. Om det är läge kan du hinta lite om "våra speciella intressen". Verkar hon ta det bra kan ni prata lite om hur länge ni vetat om er läggning, vad det gör med er, varför den typen av utlevnad känns bra på ett mer allmänt plan. Piskor, erektioner och andra detaljer kan vänta. Vad du vill i det här skedet är att hon ska får mersmak för dig, se att du är en vettig kille. Om ni har kemi ihop kommer det att bli mer.

Efter en stund kan ni ta en promenad och sedan tar du farväl efter att ha tackat för en trevlig stund och uttryckt att du gärna vill träffa henne igen. Accepterar hon tar ni det därifrån. Om inte tar du det som en gentleman.

Om dominans: du vinner inget på att försöka dominera henne på denna dejt. Vad du kan göra är att göra ett bestämt, lugn och auktoritativt intryck. Ta gärna kommandot i era samtal men lyssna på henne, var intresserad, visa att du månar om henne. Led henne på ett lugnt sätt i er samvaro, målet är att hon ska få förtroende för dig och känna lugn.

Innan ni träffas bör du meddela henne att du helst ser en fika ute på stan som första steg. Det bör hon känna sig trygg med. Det får dig också att verka mer erfaren än du är vilket är bra.

Aldrig lek på första dejten - en oskriven regel i BDSM-världen.

Lycka till och lek säkert!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in