• 3
  • 4
2013-01-13, 00:52
Medlem
dr.Valiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Jo I got that, Doktorn.
Vad jag fattar sämre är hur någon självmant kan söka denne hasbeen's hasbeen? (hasbean kanske )
Jag menar, oavsett vad du hade hittat under luppen hade inte fått dig att må bra.

Hahaha.

Nej det var för att rent konkret "fastställa" :

"Har Classe en kuk? Trillade den av när han sprang? Vad i helvete gör Lotta på Bråkmakargatans "pappa" naken där?
KAN en kuk bli sååååååå fruktansvärt liten?"

Jag "forskade" om man säger så

Nä jag satte känslorna åt sidan, du vet med en joint i munnen och satt bara och flinade när jag kikade i luppen på min swizz-armekniv efter NÅGOT!?!

Du vet det finns ju Pelle Svanslös, stackarn, och Classe föll väl på nåt sätt in i den kategorin som på nåt skruvat sätt fick mig att "söka" hahaha
Citera
2013-01-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Valium
Hahaha.

Nej det var för att rent konkret "fastställa" :

"Har Classe en kuk? Trillade den av när han sprang? Vad i helvete gör Lotta på Bråkmakargatans "pappa" naken där?
KAN en kuk bli sååååååå fruktansvärt liten?"

Jag "forskade" om man säger så

Nä jag satte känslorna åt sidan, du vet med en joint i munnen och satt bara och flinade när jag kikade i luppen på min swizz-armekniv efter NÅGOT!?!

Du vet det finns ju Pelle Svanslös, stackarn, och Classe föll väl på nåt sätt in i den kategorin som på nåt skruvat sätt fick mig att "söka" hahaha

Allt i forskningens tecken alltså?! Klarlagt so far: Fet, humorlös, egenkär å numera kuklös.
Du har i din forskning i allra högsta grad bidragit med relevanta fakta - för det höjer jag en skål!

Fick av mitt äldrevårdande ex veta att kuken brukar försvinna på gamla gubbar som inte använder den till mer än att pissa, å knappt det. Jag påstår ingenting, jag bara lägger ihop 1 och 1. Claes är slut in so many ways... aha
Citera
2013-01-13, 23:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Det stämmer. I ballar av stål på Kanal 5 för några år sedan.

Hur vågade hon det egentligen? Folk filmade/tog ju dessutom kort.
Citera
2013-01-14, 01:50
Medlem
Moroten89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Valium
Hahaha ja! Jag köpte Expressens papperstidning och försökte med en lupp att lokalisera kuken på honom

Hahaha, ja den var inte alltför stor minns jag.
Citera
2013-01-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hur vågade hon det egentligen? Folk filmade/tog ju dessutom kort.

Allvarlig talat, hur farligt är det att visa sig naken då?
Citera
2013-04-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Den viktigaste delen, i slowmotion, hittar man på xvideos...

Vilket fick mig att tänka på...

Två unga skådisar som säkert lär bli mer kända med tiden, inte minst för deras (öppnings)scen i "Himlen är oskyldigt blå", är ju Josefin Ljungman och Bill Skarsgård.

Scenen fick nog många som hyrde rullen att sätta i halsen och undra om de inte egentligen hade vandrat in i en annan hörna av videobutiken... Scenen platsar hursomhelst på xhamster.

Tror inte den scenen går att hitta på ett mer barnvänligt ställe som youtube, hur mycket filmen i sig är seriös.

Hursomhelst var det nog många som satte kaffet i vrångstrupen efter den öppningen, och det kan man nog kalla chock.

Det är INTE Josefin Ljungman i den scenen, hon spelar karaktären Jenny som kommer in först senare i handlingen. Tjejen ni talar om är inte skådespelerska, vet inte vad hon heter
Citera
2015-06-20, 19:41
Medlem
Giggsys avatar
Rodney da Silva sög av sig själv i ett klipp.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in