2013-01-12, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Banan
Hahah, oj jävlar. Längesen jag kollade på Himlen är oskyldigt blå och den scenen måste varit bortklippt i den versionen, hade ju garanterat kommit ihåg den i annat fall. Hon suger ju av honom på riktigt, haha. Fantastiskt roligt.

hur kan någon som är över 18 (vilket man måste vara för att regga sig här) tro att kuken man ser mot slutet av klippet är riktig?
Citera
2013-01-12, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Den viktigaste delen, i slowmotion, hittar man på xvideos...

Vilket fick mig att tänka på...

Två unga skådisar som säkert lär bli mer kända med tiden, inte minst för deras (öppnings)scen i "Himlen är oskyldigt blå", är ju Josefin Ljungman och Bill Skarsgård.

Scenen fick nog många som hyrde rullen att sätta i halsen och undra om de inte egentligen hade vandrat in i en annan hörna av videobutiken... Scenen platsar hursomhelst på xhamster.

Tror inte den scenen går att hitta på ett mer barnvänligt ställe som youtube, hur mycket filmen i sig är seriös.

Hursomhelst var det nog många som satte kaffet i vrångstrupen efter den öppningen, och det kan man nog kalla chock.

Det är en fejk-penis och det är inte Josefin Ljungman.

Men du har naturligtvis rätt i att det blev tyst i salongen under den scenen
Citera
2013-01-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Banan
Hahah, oj jävlar. Längesen jag kollade på Himlen är oskyldigt blå och den scenen måste varit bortklippt i den versionen, hade ju garanterat kommit ihåg den i annat fall. Hon suger ju av honom på riktigt, haha. Fantastiskt roligt.

Nja skulle nog mer tro att de är en fejk.
Citera
2013-01-12, 14:09
Medlem
Mikeyjamess avatar
Ställde sig inte Nour i en damm och visade muttan för folk? Fast TV blurrade muttan.
Citera
2013-01-12, 15:03
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ställde sig inte Nour i en damm och visade muttan för folk? Fast TV blurrade muttan.

Det stämmer. I ballar av stål på Kanal 5 för några år sedan.
Citera
2013-01-12, 15:17
Medlem
papa_smurfs avatar
Mia Skäringer näckar ju i knullscenen i karaokekungen.
Citera
2013-01-12, 15:30
Medlem
SiSeniors avatar
När Josefine Bornebusch visade tuttarna i Liv, lust & längtan skapade det stora rubriker här på Flashback.

https://www.flashback.org/t1903879
Citera
2013-01-12, 15:48
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmpff
hur kan någon som är över 18 (vilket man måste vara för att regga sig här) tro att kuken man ser mot slutet av klippet är riktig?
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Nja skulle nog mer tro att de är en fejk.
Så dum man kan va... Oavsett, det är fortfarande en mycket rolig scen.
Citera
2013-01-12, 19:27
Medlem
Vanessa hudgens (High school musical)finns det en nakenfilm där hon strosar runt i sitt tjejrum.

Dotter till den svarta killen i CSI las vegas.Fisher något har en dotter som har en sexfilm.

Colin farrel har en porrfilm där har sex med en svart tjej

R kelly har sex

Det är väl dom jag kommer ihåg just nu som jag har sett
Citera
2013-01-12, 19:49
Medlem
Ttoclaws avatar
Har en film när Tobias Hysén står naken i duschen efter en träning skulle jag tro.
Vette fan om man vågar ladda upp skiten...
Citera
2013-01-12, 23:02
Medlem
dr.Valiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Varför?

Jag såg första sidan med lämpliga brödtexter/rubriker - MEN KUNDE INTE SE NÅGON KUK!

Så jag tänkte "Vafan har den "sjunkit in" i skrevet igen eller wtf?" typ

Såg även samma TV-klipp på nyheterna där Classe "försvarade sig själv" och hävdade att det var kallt med mera.
Citera
2013-01-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Valium
Jag såg första sidan med lämpliga brödtexter/rubriker - MEN KUNDE INTE SE NÅGON KUK!

Så jag tänkte "Vafan har den "sjunkit in" i skrevet igen eller wtf?" typ

Såg även samma TV-klipp på nyheterna där Classe "försvarade sig själv" och hävdade att det var kallt med mera.

Jo I got that, Doktorn.
Vad jag fattar sämre är hur någon självmant kan söka denne hasbeen's hasbeen? (hasbean kanske )
Jag menar, oavsett vad du hade hittat under luppen hade inte fått dig att må bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in