Som jag har skrivit i en tidigare tråd så var vänliga låt bli att göra det på kaustiksoda utan använd saltsyra, varför jag säger det är för med saltsyra så ökar chansne att ni inte tar skada om ni gör något dum, alltså slipper vi läsa om er i tidningarna då syra skador är vanliga och mycket mindre alvarliga än skadorna från en bas.
Sedan så får jag se massa idiotiska frågor stup i ***** kvarten om vad inehåller saltsyra, SALTSYRA inehållare saltsyra och det finns att köpa på färgafärer, en liter 50 spän svårare än så är det inte. läs leta och använd fantasin så sliper ni leta ursäkter till varför ni ska köpa det.
Med lite fatasi så köpte jag tjärstubin vid 13 år ålder och var det inte licenskrav så skulle jag nog fått ut dynamit med
Sedan såg jag någon prata om reaktionshastigheten och att den var lite väll snabb och det löser ni med att neutralisera syran och göra den svagare, är basik kemi bakom den lösningen så har ni inte sovit på kemin på gymnasiet så ska det inte var några problem för er att göra det.
Men glöm nu inte att ögon och fingrar går inte köpa så använd hanskar och glasögon om ni ska leka med dom här prylarna.
//oger.