2011-01-05, 14:26
Medlem
J0mp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Det som skapar trycket är väl vätet som bildas? Så, njae. Inte självantända.
Läs tråden! jag gick offtopic och frågade carl serung om en annan "bomb".
Citera
2011-01-05, 14:27
Medlem
J0mp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Höll på mycket med "marinadbomber" i ungdomen. Proportionerna måste vara nogranna annars finns det risk för självantändning, precis som du säger.
Kan du skicka proportionerna i ett PM? Jag håller på mycket med att göra svartkrut och dylikt så jag är alltid försiktig.
Citera
2011-01-05, 14:36
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0mp4
Kan du skicka proportionerna i ett PM? Jag håller på mycket med att göra svartkrut och dylikt så jag är alltid försiktig.

Haha, ja herregud. Så du tror helt seriöst inte att ditt kött skulle explodera på grillen ifall det funkade?

Tråden är bara en extremt grym trollning av en kille, och du verkar också gå på det.
Citera
2011-01-05, 14:43
Medlem
sussistapeters avatar
Så det funkar alltså med kaustiksoda också?
Citera
2011-01-05, 14:44
Medlem
J0mp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Haha, ja herregud. Så du tror helt seriöst inte att ditt kött skulle explodera på grillen ifall det funkade?

Tråden är bara en extremt grym trollning av en kille, och du verkar också gå på det.
Nej, läs tråden ordentligt. Jag tror inte att 50+ skulle trolla om det och tror inte heller att Aftonhoran polisen och brandkåren trollar om det...
https://www.flashback.org/sp23164214
Senast redigerad av J0mp4 2011-01-05 kl. 14:49.
Citera
2011-01-05, 14:45
Medlem
J0mp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sussistapeter
Så det funkar alltså med kaustiksoda också?
Förmodligen men stå en bit bort. Du vill inte ha det i ögonen.
Citera
2011-01-05, 14:52
Medlem
sussistapeters avatar
Citat:
Förmodligen men stå en bit bort. Du vill inte ha det i ögonen.

Verkar gå väldigt fort att det smäller med kaustiksoda. Någon som har testat med det och har några tips?
Citera
2011-01-05, 14:56
Medlem
J0mp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sussistapeter
Verkar gå väldigt fort att det smäller med kaustiksoda. Någon som har testat med det och har några tips?
Ja, det går väldigt fort kolla: http://www.youtube.com/watch?v=vOBae...eature=related Skaka inte flaskan ifall du gör det.
Citera
2011-01-05, 15:10
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Nej, läs tråden ordentligt. Jag tror inte att 50+ skulle trolla om det och tror inte heller att Aftonhoran polisen och brandkåren trollar om det...
https://www.flashback.org/sp23164214

Nu snackade jag om marinadbomben, som du frågade efter receptet till, och du snackar om hudkrämen.

Det var marinadbomben du frågade efter, och den fungerar inte, hur fan du än gör. Skulle inte tusentals svenskar dö av att grilla sitt kött på sommaren då?
Citera
2011-01-05, 15:12
Medlem
J0mp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Nu snackade jag om marinadbomben, som du frågade efter receptet till, och du snackar om hudkrämen.

Det var marinadbomben du frågade efter, och den fungerar inte, hur fan du än gör. Skulle inte tusentals svenskar dö av att grilla sitt kött på sommaren då?
Jag har hela tiden pratat om marinad bomben. Läs inlägget jag länkade till så förstår du varför det blir explosivt.
Citera
2011-01-05, 15:22
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Jag har hela tiden pratat om marinad bomben. Läs inlägget jag länkade till så förstår du varför det blir explosivt.

Jahadu
Citera
2011-01-05, 15:34
Medlem
sussistapeters avatar
Någon som kan förklara hur man gör ''bomben'' på kaustiksoda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in