• 1
  • 2
2011-01-05, 04:27
Bannlyst
Med dagens redan uppndda situation med massinvandring av somalier med THC, lgnande massinvandring av muslimer som inte flytt frn krig, samt ett kompakt och excplicit hot mot hela landet p alla niver inkl. oss sjlva.

Vart finns eller bildas kriminella antiislamistiska grupper som forfafande tror att det gr att gr ngon frbttring av Sverige?

Kriminella betonas mest fr att det r folk som gr hela vgen, kompromisslst.
Senast redigerad av Technetium 2011-01-05 kl. 04:32.
Citera
2011-01-05, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Technetium
Med dagens redan uppndda situation med massinvandring av somalier med THC, lgnande massinvandring av muslimer som inte flytt frn krig, samt ett kompakt och excplicit hot mot hela landet p alla niver inkl. oss sjlva.

Vart finns eller bildas kriminella antiislamistiska grupper som forfafande tror att det gr att gr ngon frbttring av Sverige?

Jag r tvungen, hur patetisk jag n framfr mig som..
Den antiismalistiska organisationen som vill ha frndring
Citera
2011-01-05, 04:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av needsleep
Jag r tvungen, hur patetisk jag n framfr mig som..
Den antiismalistiska organisationen som vill ha frndring

Hehe, en fascist tnker att SD r lite i mildaste laget. Men jag rstar p den fakt av fr Riksdagsintrdet. Annars hade jsg rstat p ett betydligt mer extremt parti.
Citera
2011-01-05, 04:45
Medlem
Citat:
Hehe, en fascist tnker att SD r lite i mildaste laget. Men jag rstar p den fakt av fr Riksdagsintrdet. Annars hade jsg rstat p ett betydligt mer extremt parti.

Jo, jag frstr fullstndigt din pong nr du talar om antiislamistiska grupper. Jag sjlv ser inte Sverigedemokraterna som ngot extrem-parti eftersom de vill bara stta sprr fr invandringen i Sverige och ta hand om de som redan r i landet, samt skrpa lagarna.
Vad jag vet s finns det inga direkt organisationer som r emot islam, eftersom om de exponeras s kan man ju inte frestlla sig vad som skulle hnda..
Citera
2011-01-05, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av needsleep
Jo, jag frstr fullstndigt din pong nr du talar om antiislamistiska grupper. Jag sjlv ser inte Sverigedemokraterna som ngot extrem-parti eftersom de vill bara stta sprr fr invandringen i Sverige och ta hand om de som redan r i landet, samt skrpa lagarna.
Vad jag vet s finns det inga direkt organisationer som r emot islam, eftersom om de exponeras s kan man ju inte frestlla sig vad som skulle hnda..

Finna militanta hgerextremistiska organisationer. De r bevpnade till tnderna, men de verkar inte ha islam som rkefiende och d r det tmligen ointressant.

Jag styr mjlig upp ngot sjlv. Jag r fascist och landet behver en revolution. Jag har lng kriminell erfarenhet...
Citera
2011-01-05, 23:21
Medlem
Vad vill du uppn med denna organisation?

Ska ni sl ihjl alla invandrare?

Ska ni tvinga dom ka tillbaka?

Ska ni stoppa denna massinvandring?

Ger dig ett tips flytta till ett land dr dom inte tar emot invandrare
eller ta ver Gotland

Lycka till! det kommer du att behva

Mste bara frga ... du r en sn som tycker att det bara r invandrare som gr brott och vldtar tjejer och str fr allt kaos i Sverige och utan dom skulle allt vara bra antar jag. Vet inte vilken fantasi vrld du lever i men lycka till iaf Kommer flja denna trd med spnning

Citera
2011-01-05, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alimentaire

eller ta ver Gotland

Mste bara frga ... du r en sn som tycker att det bara r invandrare som gr brott och vldtar tjejer och str fr allt kaos i Sverige och utan dom skulle allt vara bra antar jag. Vet inte vilken fantasi vrld du lever i men lycka till iaf Kommer flja denna trd med spnning

Jag har mest en knsla av att du antingen r ett barn eller mentalt i utveckling som ett. Jag tror du lyssnar mycket p Hiphop, rker och lrt dig spotta med attityd. Mycket yta och lite innehll.

Undrar vad syftet med en antiislamistisk organisation skulle vara? Anti betyder ju emot och islam r vrldens farligaste religion som sprider sig som en cancer i vstvrlden. Kan det vara s att en antiislamistisk organisation skulle vara emot islam?

Behvs ngon mer undervisning?
Citera
2011-01-06, 15:05
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

eller ta ver Gotland

Kan bli rtt svrt

OnT: Finns vl sna grupper i GBR? Fast jag vet inte hur kriminella de r, men de r iaf antiislam
Citera
2011-01-06, 15:35
Bannlyst
Citat:
Men snlla du.. hur lnge tnkte du p det du skulle skriva? Serist vill du ta det till den hr nivn, inga problem

Brjar svara p dina frgor:

Nej jag lyssnar inte p hiphop.
Nej jag r inte som ett barn i utvecklingen.

Och kan du dma mig redan efter ett inlgg att jag har mycket yta och lite innehll du r ute och cyklar lilla gubben.

Nu ver till mina funderingar

Jag fr en knsla av att du r en mobbad svensk liten kille som ftt stryk av invandrare i skolan nr du var yngre din syster kanske knullade med massa kosovo albaner i rummet mitt emot dig och du hrde dom stna? Fr stora vibbar att du r kraftigt utsttt av samhllet och du passar inte in ngon stans.
Och fr ocks en knsla av att du r kraftigt inavlad.

Och fr att inte glmma en person som vill starta/ g med i ett antiislamistiskt
som ska stoppa invandringen p ngot stt och ska sig till det genom internet.
Du har pungkulor du! Du mste vara en RIKTIG tuffing! Slr vad om att du sitter
p Lunarstorm och hotar 14 riga invandrare.

Fattar du inte att folk skrattar t dig? Du r pinsam g och hng dig sjlv.

Ha en bra dag din jvla pajas

Sger terigen fljer din trd med stor spnning!

Hahahahahahahaha

Du vcker inte den minsta anstt fr jag hr att du r ett barn. Jag gr rakt p sak angende min erfarenhet om muslimer:

Uppfattningen om att det r fel att vldta har alltid varit absolut bland kriminella i Sverige. D kan jag upplysa dig om en sak till och det r att muslimer som r dmda fr ett och annat vinstbrott sitter idag och skryter om att de vldtagit tjejer. Bland icke-muslimer r det i princip bara sexualdmda som uttrycker de hr frhllningsstten, s visst finns de bland etniska svenskar. Notera att dessa bara sitter p specialavdelningar fr sexualdmda. Muslimerna r nstan alltid positiva till vldtkt. Vart jag vill komma r att en normal muslim tycker det r rtt att vldta, dr kriminella inte r ett undantag. Frstr du fortfarande inte att jag hatar muslimer s tycker jag du ska sluta skriva i trden.

Men detta vet inte du som bor i en mindre stad i Sverige sklart, d tycker jag du bara ska lyssna.
Senast redigerad av Technetium 2011-01-06 kl. 15:37.
Citera
2011-01-06, 16:00
Medlem
EDF,English Defence League, r vl inte p ngot vis organiserad brottslighet men engelsmn (av olika etniciteter) som r emot Islam.
Som ett politiskt gng fotbollshuliganer.
Finns ett SDL, Swedish Defence League ocks, men jag tror inte att det hnder s mycket dr faktiskt. Men andra sidan s r det vldigt nytt.
Citera
2011-01-06, 19:46
Medlem
Citat:
Du vcker inte den minsta anstt fr jag hr att du r ett barn. Jag gr rakt p sak angende min erfarenhet om muslimer:

Uppfattningen om att det r fel att vldta har alltid varit absolut bland kriminella i Sverige. D kan jag upplysa dig om en sak till och det r att muslimer som r dmda fr ett och annat vinstbrott sitter idag och skryter om att de vldtagit tjejer. Bland icke-muslimer r det i princip bara sexualdmda som uttrycker de hr frhllningsstten, s visst finns de bland etniska svenskar. Notera att dessa bara sitter p specialavdelningar fr sexualdmda. Muslimerna r nstan alltid positiva till vldtkt. Vart jag vill komma r att en normal muslim tycker det r rtt att vldta, dr kriminella inte r ett undantag. Frstr du fortfarande inte att jag hatar muslimer s tycker jag du ska sluta skriva i trden.

Men detta vet inte du som bor i en mindre stad i Sverige sklart, d tycker jag du bara ska lyssna.

Haha du vet inte ens vad du snackar om gubben innan du yttrar dig om att en muslim tycker det r rtt att vldta borde du lsa p! Vart har du ftt den infon ifrn? Sen ska du bara hlla kften om
att det bara r muslimer som sitter fr vldtkt, tycker att du ska kolla statistiken i Sverige innan du yttrar dig. Och terigen din dumme fan, jag bor inte i en liten smstad. Och har du inte suttit i fngelse s ska du inte yttra dig om ett skit du inte vet om. r det s att du suttit i fngelse har du varit smyg rasse eller suttit p en special avdelning fr att inte bli ihjl slagen. Tro mig jag jag vet vad jag pratar om

Och jag tycker du ska hnga dig sjlv Du r bara pinsam, och att du gr en sn hr trd i FB r bara ljligt patetiskt och barnsligt .

Och jag r stolt invandrare r inte muslim dock men har vldigt mnga nra vnner som r muslimer och jag har vuxit upp med dom och jag kan hela Koranen utan till s jag vet precis vad jag snackar om. Har ven suttit i fngelse ett par gnger och jag har ett yrke som gr att jag har koll p statistiken.

Du min herre kommer kosta samhllet mycket pengar! med alla polis anmlningar du kommer inte f det ltt i livet

Ska vi fortstta diskussionen s vill jag ha riktig fakta och inte massa phitt. Jag har koll p en hel del saker, och jag vet vad som funkar och inte funkar och det du hller p med kommer du inte komma ngonstans med. Snna mnniskor som du frtjnar ingen respekt hade du verkligen sttt fr dina sikter och gjort ngot t saken hade du ftt mngas respekt.. men en nolla som sitter och frsker starta internet gng omfg...

rets IDIOT genom tiderna p FB du vinner priset min herre!
Citera
2011-01-06, 20:00
Medlem
Ramas avatar
Sverigedemokraterna finns ju redan med en likadan agenda, s varfr inte g med dr? Mnga sionister har redan hittat dit, Technetium. Det r ju ondigt att bilda en ny klubb. Fr oss andra blir det dessutom mycket lttare att hlla reda p sionisterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in