Citat:
Ursprungligen postat av Technetium
Du vcker inte den minsta anstt fr jag hr att du r ett barn. Jag gr rakt p sak angende min erfarenhet om muslimer:
Uppfattningen om att det r fel att vldta har alltid varit absolut bland kriminella i Sverige. D kan jag upplysa dig om en sak till och det r att muslimer som r dmda fr ett och annat vinstbrott sitter idag och skryter om att de vldtagit tjejer. Bland icke-muslimer r det i princip bara sexualdmda som uttrycker de hr frhllningsstten, s visst finns de bland etniska svenskar. Notera att dessa bara sitter p specialavdelningar fr sexualdmda. Muslimerna r nstan alltid positiva till vldtkt. Vart jag vill komma r att en normal muslim tycker det r rtt att vldta, dr kriminella inte r ett undantag. Frstr du fortfarande inte att jag hatar muslimer s tycker jag du ska sluta skriva i trden.
Men detta vet inte du som bor i en mindre stad i Sverige sklart, d tycker jag du bara ska lyssna.
Haha du vet inte ens vad du snackar om gubben

innan du yttrar dig om att en muslim tycker det r rtt att vldta borde du lsa p! Vart har du ftt den infon ifrn? Sen ska du bara hlla kften om
att det bara r muslimer som sitter fr vldtkt, tycker att du ska kolla statistiken i Sverige innan du yttrar dig. Och terigen din dumme fan, jag bor inte i en liten smstad. Och har du inte suttit i fngelse s ska du inte yttra dig om ett skit du inte vet om. r det s att du suttit i fngelse har du varit smyg rasse eller suttit p en special avdelning fr att inte bli ihjl slagen. Tro mig jag jag vet vad jag pratar om
Och jag tycker du ska hnga dig sjlv

Du r bara pinsam, och att du gr en sn hr trd i FB r bara ljligt patetiskt och barnsligt .
Och jag r stolt invandrare r inte muslim dock men har vldigt mnga nra vnner som r muslimer och jag har vuxit upp med dom och jag kan hela Koranen utan till s jag vet precis vad jag snackar om. Har ven suttit i fngelse ett par gnger och jag har ett yrke som gr att jag har koll p statistiken.
Du min herre kommer kosta samhllet mycket pengar! med alla polis anmlningar du kommer inte f det ltt i livet
Ska vi fortstta diskussionen s vill jag ha riktig fakta och inte massa phitt. Jag har koll p en hel del saker, och jag vet vad som funkar och inte funkar och det du hller p med kommer du inte komma ngonstans med. Snna mnniskor som du frtjnar ingen respekt hade du verkligen sttt fr dina sikter och gjort ngot t saken hade du ftt mngas respekt.. men en nolla som sitter och frsker starta internet gng omfg...
rets IDIOT genom tiderna p FB du vinner priset min herre!