Osäker på vart denna tråd hör hemma någonstans så testar att lägga in den här då jag har windows.
En del här verkar duktiga på datorer så undrar om någon skulle kunna hjälpa mig som är värdelös på datorer.
Det är så att jag verkar ha extremt lite minne på datorn men fast jag kör filrensning eller vad det heter ( diskfragmentering?) så hjälper inte detta. Har avinstallerat ett spel men detta har inte heller hjälpt.
Jag får även ofta "runtimeerror" så att internetsidan stängs ned o jag måste starta om igen. Min dator är ganska seg och det tristaste är att jag ibland inte kan titta på mina vuxenfilmer utan att dessa stannar.
Det går inte heller att spela age of empires 3, varken online eller själv utan oftast ganska omgående stängs programmet av och det står något om att programmet slutade att fungera. Riktigt trist då jag förlorat många matcher online på detta sätt, men nu är det ingen ide att ens gå in då programmet stängs av på en gång. Riktigt trist då det är ganska mentalt avkopplande att kunna spela detta när man har trist på natten.
Skulle vara väldigt uppskattat om någon kunde hjälpa mig med detta problem, jag har en toshibia och har windows vista.
Ni kan ju alltid se det som en utmaning, typ kan ni rädda en dator som riktigt datorhandikapad person inte förstår något av
Hoppas någon kan och vill hjälpa mig, saknar att kunna spela spel.