Har en dell dimension 5000 som jag nyss fick liv på igen och det är så att nu när jag ska spela cs på den så får jag aldrig 100 fps , cs är ju inte ett krävande spel exakt. Det enda som jag bytt ut på datorn är mitt grafik kort som nu är radeon 4550 och så köpte jag en extra 500 gb hårddisk till den. Har rätta rates och allt det där. Nån som vet hur jag fixart ? För har inte pengar till ny dator nu.
ATI Radeon HD 4550 (Gigabyte)
MS Windows 7 Ultimate 32-bit
3.0GB Dubbel-Kanal DDR2 @ 199MHz (3-3-3-9)
Intel Pentium 4 530
Hejsan, först försöker du uppdatera ditt grafikkorts drivrutiner och sen funkar inte de så kan för försöka stänga av allt i bakgrunden internetsidor msn osv och hur hög är din internethastighet har mycket beroende av det
gjorde allt det dära men får inte fortfarande, kan det bero på mitt internet . Har en trådlösrouter men men blev disconnectad hela tiden så jag drog en kabel istället. Det enda jag vet är att det är tele2 fast vet inte hur många mb det är min far säger att det e 100 mb men det kan inte vara. har d-link nånting som nätverks kort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!