2012-05-20, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Den siste i trojkan av "bröder till döden" har tydligen gjort allvar av det tatuerade löftet nu.....
http://imageshack.us/f/837/amselll.png
Och du finner hans död uppfriskande eller? Är det en frisk fläkt för dig i den ljumna vårvärmen? Att du får leva vidare, men att hans liv är över, är det tillfredställande?
Citat:
Hur vet du i vilken bubbla jag har levt?
Respekt förtjänar man, tycker du dessa fyra gossar har gjort det?
Kände du någon av dem?
Citera
2012-05-20, 08:43
Medlem
Shit va sorglig historia.. Då är alla fyra döda nu då?
Citera
2012-05-20, 09:41
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Nej, det finns tydligen en kvar http://www.facebook.com/marcus.axelsson.50
Okej, finns det någon mer utöver Marcus kvar i samma klan?
Citera
2012-05-20, 09:44
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Och du finner hans död uppfriskande eller? Är det en frisk fläkt för dig i den ljumna vårvärmen? Att du får leva vidare, men att hans liv är över, är det tillfredställande?

Kände du någon av dem?
Absolut inte, en död person lämnar normalt sett sörjande efter sig, vilket jag tror har skett även denna gång.
Det var bara ett konstaterande att alla fyra nu är borta....
Något som var predestinerat....
Citera
2012-05-20, 14:23
Bannlyst
Citat:
Absolut inte, en död person lämnar normalt sett sörjande efter sig, vilket jag tror har skett även denna gång.
Det var bara ett konstaterande att alla fyra nu är borta....
Något som var predestinerat....
Det lät nästan som att du var glad, eller lättad över att alla fyra nu är döda.
Citera
2012-05-20, 16:08
Medlem
Saunapowers avatar
Någon som vet hur bröderna Amsell dog? Öd?
Citera
2012-05-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Det lät nästan som att du var glad, eller lättad över att alla fyra nu är döda.
alltså om jag fattat det hela rätt så var alla fyra kriminella och pundare, kan ärligt talat inte känna någon empati för att dom lämnat jordelivet i så fall. Den sista vet jag inte om han var kriminell och pundare men de andra tre var det definitivt, ser det mer som att samhället tjänade på deras frånfälle, fyra parasiter mindre som vi måste försörja med pension utan att dom själva bidragit till så mycket
Citera
2012-05-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulastvinner
alltså om jag fattat det hela rätt så var alla fyra kriminella och pundare, kan ärligt talat inte känna någon empati för att dom lämnat jordelivet i så fall. Den sista vet jag inte om han var kriminell och pundare men de andra tre var det definitivt, ser det mer som att samhället tjänade på deras frånfälle, fyra parasiter mindre som vi måste försörja med pension utan att dom själva bidragit till så mycket

vad bidrar du med då i samhället?
är du en sån där duktig arbetare som känner dig stolt av att gå till ditt jobb varje dag?
trots att du vet hur dåligt betalt ditt jobb är..
du är en riktig sann samhällsmedborgare du! din lilla fitta!
Citera
2012-05-20, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fulastvinner
Du måste känna dig sådär härligt frigjord nu när du kan kalla fyra killar som förmodligen hade fått dig att kissa ner dig, utan att behöva öppna käften, för pundare. Du känner förmodligen samma eufori just nu som Fadime Sahindal hade gjort ifall hon inte hade fått smaka bly i förtid och hade kunnat frigöra sig från sin pappa. Internet är en härlig plats för de veka. Jag känner inte någon av de här jävla snubbarna, men det ser ut som att de hade mer hjärta och kurage än vad du någonsin kommer att skaffa dig.
Citera
2012-05-20, 20:26
Medlem
essohasses avatar
Man blir orolig när Sveriges blivande ryggrad rycks bort så tidigt, hur skall det gå?

Jävla fina grabbar asså.
Citera
2012-05-20, 21:06
Medlem
Nicitas avatar
Jag blir ju lätt bestört när jag läser denna tråden... Hur kunde det gå så snett för så många, inom samma krets. Måste ju erkänna att jag är oerhört nyfiken på deras bakgrund, vägen som ledde till slutet. Fanns det verkligen inga som helst möjligheter, för några av dom, att välja en annan väg, när dom nu såg vart den gemensamma vägen tog deras vänner?
Citera
2012-05-20, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KraaajN
Man måste lära känna någon för att kunna döma någon.
Vila i frid älskade Sebba, vi saknar dig så otroligt mycket!
Ojj du går verkligen så långt för att försvara han. Isåfall kan ju folk glömma att dömma någon. Anser du att Hitler var en bra människa eftersom du inte kände han och därav inte kan dömma han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in