• 2
  • 3
2011-01-22, 11:57
Medlem
DertyHarrys avatar
På plats, via TV och internet. Följer AIK på Råsunda och Manchester United via streams. Övriga intressanta matcher ifrån dem europeiska ligorna brukar också streamas. Kollar highlights på diverse internetsidor och Fotbollskanalen Europa på söndagar. TV4 Sport brukar ju även visa matcher ifrån lägre ligor, Championship i England t.ex. och sådana matcher brukar jag också följa. Skulle gärna göra som:
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Jag har och betalar för alla kanalerna (dyrt), Jag reser ut i Europa ca varannan månad och ser fotboll (oftast Tyskland men även de andra större ligorna). Följer Allsvenskan slaviskt under säsongen med säsongskort och resor......
och följa matcherna med betalkanaler (oftast dålig/medelmåttig kvalité på gratisstreams) och åka och se matcherna live, men just nu som student är det inte aktuellt. Men kommer absolut att göra det när jag har pluggat färdigt och håvar in feta pengar varje månad.
Citera
2011-01-23, 16:14
Medlem
Känner igen mig enormt i det fchansa skriver. Jävligt dyr hobby, kräver en del från ens chefer också att dom är lite förståeende och flexibla. Älskar fotboll, det är de bästa som finns.
Citera
2011-01-24, 17:32
Medlem
pastafazools avatar
Ptjaaa. Har inga fotbollskanaler så jag brukar leta upp matcherna på nätet och streama med Sopcast. Det är inte så noga vilken liga det är, ser oftast toppmötena och champions leauge såklart. Brukar alltid hitta minst 1 match att titta på per dag. Idag t.ex hade jag tänkt se Bolton - Chelsea.
Citera
2011-01-24, 18:39
Medlem
McNultys avatar
Viasats olika kanaler samt tv4 sport, sen blir det väl arabisk fulstream ibland också.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in