2011-01-05, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Viasat är helt ok. Många PL-matcher med engelska kommentatorer vilket är kul.

Låter lovande, tror nästan jag satsar på det! Tack för infon
Citera
2011-01-05, 11:45
Medlem
Hemmamatcher på plats. Cirka 5-6 bortamatcher per säsong beroende på tid och pengar, bortamatcher som ej kan ses på plats så blir det krogen om tid finns till det.
Europeisk fotboll intresserar mig inte, då kanske jag var fel person för tråden?
Citera
2011-01-05, 16:21
Medlem
MyLittleBountys avatar
Jag kollar ungefär 6 matcher i veckan på teve. Och då räknar jag bort matcherna jag kollar med Arsenal, så ungefär 8 matcher i veckan enbart på teven.
Sen så åker jag till england och kollar Arsenal 6-7 gånger / år , hemma som borta.
Citera
2011-01-06, 20:36
Medlem
Då jag inte har lust att betala dyra pengar för ett extra abonnemang så följer jag nu Serie A (eftersom det ingår i mitt kanalutbud). Försöker se en och annan match i världens bästa liga, La liga om möjligt. Speciellt Atletico Madrids (mitt favoritlag) och Barcelonas matcher. Även så försöker jag se så mycket som möjligt av CL, eftersom många av lagen där är otroligt bra.

När det är fotbolls VM och EM, då blommer mitt fotbollsintresse upp till fullo. Jag läser allt inför turneringarna som jag kommer över samt så försöker jag inte missa ens en minut av någon match, spelar ingen roll vilka som spelar.
Citera
2011-01-08, 16:29
Medlem
Ser de flesta hemmamatcherna och runt fem bortamatcher per år. Är inte överdrivet förtjust i att se fotboll på tv då det inte ens går att jämföra mot att vara på plats. Kan inte heller fira framgångar med mitt lag när jag sitter framför TVn. Känns liksom oerhört falskt och fel att fira något jag inte bidragit till vid ev. vinst. Spelar ingen roll om jag varit på plats fem raka matcher innan, känslan är där ändå

När jag ser på tv är det ofta väldigt spontant, blir kanske en två matcher per vecka vid TVn den här tiden på året.
Citera
2011-01-09, 01:34
Medlem
SoftarPauls avatar
På plats varje match! Hemma som borta.
Citera
2011-01-09, 02:30
Bannlyst
Har beställt dreambox och troligtvis ska jag kolla på alla serier/matcher där from...tv4 sport suger röv..idioter
Citera
2011-01-20, 11:21
Medlem
preben12s avatar
Följer slaviskt alla matcher som Tottenham spelar, satt som exempel uppe till klockan 05.00 i somras för att se deras träningsmatch mot NY Red Bulls. Försöker även se så mycket brittisk fotboll som möjligt. Ser betydligt hellre på en match i League One än en match i Serie A. När inte Tottenham inte visas på Viasat så blir det stream som gäller.
Försöker även att åka över 1-2 ggr/år och kolla på Spurs live på WHL. Det är ungefär vad ekonomin klarar av för en fattig student.
På TV blir det väl i alla fall 5-6 matcher i veckan. PL, FA-cupen, Carling Cup, League Championship samt Bundesliga är det jag följer. Sen så kollar jag självklart på CL när det spelas.

La Liga och Serie A klarar jag inte av att kolla på, så fruktansvärt tråkig och tempofattig fotboll, speciellt Serie A. Som exempel kollade jag på Droylsden-Leyton Orient i FA-cupen, när El classico spelades, då jag finner en sådan match betydligt mer underhållande.
Citera
2011-01-20, 20:05
Medlem
imlfcmlgs avatar
myp2p, duh
Citera
2011-01-20, 21:08
Medlem
Unmans avatar
Varenda match som Arsenal spelar, ibland blir det även att kolla på reserverna och juniorerna. Arsenals matcher ser jag oftast på Viasat, men streamar matcherna så fort det inte visas på någon av kanalerna jag inte har, streaming gäller även för reserverna/juniorerna samt när jag ska se någon spansk, tysk eller italiensk ligamatch.
Citera
2011-01-21, 00:16
Medlem
macbookishs avatar
Viasat kanalerna med PL (& annat) är ovärdeligt! Sitter bänkad varje helg i princip och kollar så många matcher jag kan.

Sedan spanska ligan är inte så tilltalande för mig pga trött, tråkig fotboll och fruktansvärt ojämn liga, men visst händer det att man kollar någon match lite då och då på Tv4 Sport, främst då Real.

Italienska har jag fått upp intresset för igen men är svår att följa då mitt canal+ abonnemang gått ut nyss men några polare har så man får väl snylta några matcher

Tyska och franska går ibland på Eurosport och är faktiskt mycket mer underhållande än jag trodde. Räknar man bort Real & barca hade dessa slagit spanska ligan med hästlängder.

Allsvenskan följs live, varje match på Gamla ullevi

Går ju dock endel pengar men det känns ofta värt varenda krona.
Jag hatar spanska ligan.
Citera
2011-01-21, 11:24
Medlem
Ehfraims avatar
För att ha koll på alla mål som har gjorts, och slippa alla videos på youtube där det står "PRESS HERE FOR HIGHLIGHTS!!111!!11", så rekommenderar jag http://www.101greatgoals.com/ . Bäst i test, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in