2011-01-04, 02:48
Medlem
InteAllss avatar
Jag tyckar det känns bra at cutta sig själv, vad tycker ni om detta, är det någon annan tycker detta är godt? Jag tycker att detta är mycket bra mot stress och depression.
Citera
2011-01-04, 03:04
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Självklart, så fort jag blir uttråkad brukar jag cutta mig själv. Som när jag sitter och väntar på bussen så skär jag upp handlederna för att få tiden att gå...

funkar jätte bra om man är på restaurang eller något ställe med lång kö, skär av vänstra halspulsådern så försvinner kön lika fort som blodet och då slipper du vänta!
Citera
2011-01-04, 21:42
Medlem
stevielads avatar
HAhahah. Smoke up a joint
Citera
2011-01-04, 21:44
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
funkar jätte bra om man är på restaurang eller något ställe med lång kö, skär av vänstra halspulsådern så försvinner kön lika fort som blodet och då slipper du vänta!

Fungerar även om man har en kass dag på jobbet. Bara skära lite i handleden och du kan få resten av dagen ledigt.
Citera
2011-01-04, 21:48
Medlem
lugna ner digs avatar
Vilket halvhjärtat försök av dig TS.

OnT: Älskar det, bättre än gräs.
Citera
2011-01-05, 02:35
Medlem
amjaisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlls
Jag tyckar det känns bra at cutta sig själv, vad tycker ni om detta, är det någon annan tycker detta är godt? Jag tycker att detta är mycket bra mot stress och depression.

Skäms alltid efteråt. Men visst känns det bättre. Då man får ångest dämpar ju detta endel. Men man blir ju stämplad för resten av livet sen. En anledning till att försöka sluta.
Citera
2011-03-11, 17:56
Medlem
Bättre effekt på ångest än all benzo och alkohol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här