Citat:
Ursprungligen postat av SaUrOn81
Försvann var kanske fel formulering, men hon syntes allt i allt färre filmer tills hon helt plötsligt aldrig var med i nån längre

men hon hade en lång karriär så det kanske var dags att lägga av tillslut.
Min absoluta favorit var Keri Windsor, hon bara fösvann för porr-branschen och det var riktigt jävla synd.
Jo, Felecia höll på länge och väl, men jag tycker nog att hon lätt skulle ha kunnat fortsätta ett tag till. Så illa ser hon faktiskt inte ut nu, fullt gångbar faktiskt även om det inte är samma Felecia som för 20 år sedan. Hon ser ju så att säga inte lika strykful ut nu som t.ex. Alicia Rio gör på mitt inlägg här ovan. Jag vet dock faktiskt inte riktigt varför hon slutade, men jag hörde att hon sent i livet kom in på college i Organge County i Kalifornien.
Ja Keri Windsor (eller Lacey Ogden, som hon heter på riktigt) var ju bara för helt jäkla underbar!

Det var verkligen synd att hon la av. Försvann kanske man kan säga att hon gjorde, men inte spårlöst som många av mina andra favoriter. Gällande Keri Windsor så vill jag minnas att hon la av för att hon istället ville satsa på en karriär inom juridiken, i och med att hon kom in på någon skola någonstans.