Citat:
Ursprungligen postat av ensockerbagare
Smaken är som bekant som baken, men jag ifrågasätter ändå en del förslag här i tråden. Man måste ju skilja på folk som
gått ner sig och de vars utseende har
ändrats pga ålder. Någon sönderopererad fejkblondin tycker jag också kan se förskräcklig ut, men jag tycker en hel del av bilderna här visar på kvinnor som åldrats med värdighet. Det är liksom inget konstigt i att man inte ser likadan ut som 50-åring som när man var 20.
Eller ni är fast i era porrfilmer från 1994 och tycker det är märkligt att stjärnorna inte ser ut precis så idag?

Beror på vad man menar, Ron Jeremy ser ju t.ex. precis likadan ut nu som han gjorde '94

.
Sen finns det de som åldras bättre och de som åldras sämre, och sen finns det de som försöker reversera sitt åldrade med resultatet att de ser ut som någon (eller något) helt annan, och med förskräckligt resultat. Man tycker att dessa människor liksom borde inse efter den första misslyckade operationen att "Nej, det här bler nog inte så bra, jag tror jag lägger ner det här med plastikkirurgi", istället för att bara ösa på med mer och mer plastik så att det till sist blir förjäkligt, patetiskt och äckligt.