2011-01-03, 19:27
Medlem
UACs avatar
Hm, efter att 12-åringar spelat klart sin match mellan Åsum och Wä i en inomhusturnering i Kristianstad började föräldrarna slåss på läktaren! Någon som var där? Någon bakgrund?

http://www.kristianstadsbladet.se/sport/article1344209/Forst-jubel---sedan-utbrot-slagsmal.html
Senast redigerad av UAC 2011-01-03 kl. 19:30.
Citera
2011-01-03, 19:30
Medlem
100gs avatar
"Fotboll handlar inte om liv eller död, det är betydligt viktigare än så" /Bill Shankly
Citera
2011-01-03, 19:38
Medlem
MedelLagoms avatar
Känns som det är ett läge för att sjunga "We shall overcome"?
Citera
2011-01-03, 19:38
Medlem
haha fan va upprörd man måste vara för att börja slåss på en knattematch
Citera
2011-01-03, 19:44
Medlem
SilentBleedings avatar
Haha. Fyfan vilka patetiska människor det finns. Startar slagsmål på knattematch sen så kommer polisanmälningarna.. Inte undra på att det går snabbare att beställa pizza än att ringa polisen.
Citera
2011-01-03, 19:47
Medlem
TarmTomtes avatar
Nån som tror att det var etniska svenskar som gjorde detta?..
Citera
2011-01-03, 20:15
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarmTomte

Vildsinta skåningar måhända??
Citera
2011-01-03, 20:16
Medlem
UACs avatar
Citat:
Var min första tanke att det inte var det, men det är fel lag. Hade det varit Näsby hade man funderat i dina banor, men Åsum och Vä är mest parabolfria villaområden.
Senast redigerad av UAC 2011-01-03 kl. 20:19.
Citera
2011-01-03, 20:18
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
Var min första tanke att det inte var det, men det är fel lag. Hade det varit Näsby hade man misstänkt det, men Åsum och Vä är mest parabolfria villaområden.

Sitter o kollar foto på Kristiandstadsbladet......*fundera*
Citera
2011-01-03, 20:21
Medlem
Taxuss avatar
Citat:
Jag vet inte i vilken bondehålla du har växt upp eller lever i, men jag har 2 bekanta som är ursvenskar, den ena är min barndomsvän från Malmö och en annan från Stockholm. De är hur trevliga som helst med familj och jobb, men deras "hobby" är att slåss under fotbollsmatcher. Men här handlar det om föräldrar och föräldrar ska för fan vara förebild för sina barn, att du och andra vill göra detta till en etnisk fråga är patetiskt.

Finns det nån Kristiansandbo som kan hjälpa oss på traven och berätta varför föräldrarna började slåss och skämde ut sig efter slutsignalen?
Citera
2011-01-03, 20:25
Medlem
Inte direkt förvånad faktiskt, har en grabb som lirar 5-manna fortfarande och det kan bli vääldigt hetsigt runt matcherna faktiskt.
Så att föräldrar ryker ihop känns inte så förvånande, men inte speciellt smart direkt.
Citera
2011-01-03, 20:28
Medlem
nero1s avatar
Garanterat kurder från Irak.. Finns väl en hel del av dom i Kristianstad? Får lite Gothia-cup vibbar.. Men då var det ju bara 300-400 Irakier som jagade IFK Göteborgs P-16 lag av planen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in